Laetacara dorsigera med Diskus?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bluewing
    • August 2012
    • 10522

Laetacara dorsigera med Diskus?

När jag nu ändå kommer att fylla på i karet med Diskus i slutet av sommaren så funderar jag på en grupp dvärgciklider som håller till en bit ner i karet. Någon som testat Laetacara dorsigera med Diskus. Miljön borde vara perfekt. Fixar de en temp på runt 29?
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120
  • Inger H
    • December 2008
    • 11248

Ursprungligen postat av Bluewing
    När jag nu ändå kommer att fylla på i karet med Diskus i slutet av sommaren så funderar jag på en grupp dvärgciklider som håller till en bit ner i karet. Någon som testat Laetacara dorsigera med Diskus. Miljön borde vara perfekt. Fixar de en temp på runt 29?
    Funkar klockrent med dessa Johnny . Va kul, att du ska fylla på med Diskus, någon baktanke där kanske?

//Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentar

• Bluewing
      • August 2012
      • 10522

Nja inte fylla på med Diskus, utan fylla på med ANDRA arter än Diskus
      Har nämligen en grupp på 7 st. som kommer att stå och vänta hos handlarn tills i slutet på juli. Sedan 3-4 veckors karantän hemma hos mig då de dagligen kollas av en inhyrd veterinär innan de slutligen släpps in till sin kommande lyxtillvaro.
      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
      Juwel Lido 120

Kommentar

• Inger H
        • December 2008
        • 11248

Ursprungligen postat av Bluewing
        Nja inte fylla på med Diskus, utan fylla på med ANDRA arter än Diskus
        Har nämligen en grupp på 7 st. som kommer att stå och vänta hos handlarn tills i slutet på juli. Sedan 3-4 veckors karantän hemma hos mig då de dagligen kollas av en inhyrd veterinär innan de slutligen släpps in till sin kommande lyxtillvaro.
        Tur att du skrev tydligt så jag fattar .
        Jag hade Dorsigera tillsamman med mina Diskusar ett tag när jag nyss hade fått hem dom.
        Här ser du vad dom fixade till, men småttingarna försvann.
        Bifogade filer
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentar

• Bluewing
          • August 2012
          • 10522

Jag vet att du fattar lätt, Inger. Kunde bara inte låta bli Jag är glad för infon. De kommer att simma i mitt kar i höst. Men efter en karantän...
          Juwel Lido 120

Kommentar

Arbetssätt...