Observera att tråden har lagts in på "Amerikanska ciklider" - så håll er till att diskutera dessa.
Annars så finns det väl ett bra utbud på Amerikanska ciklider i Sverige och de som har affärer känner nog till var de kan handla dom någonstans.
Sedan förstår jag inte frågan - grossisterna säljer väl knappast fiskar "online".
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Du får starta om tråden i rätt kategori Simon, kanske off topic.
Fast Kjell har förstås rätt i att det inte säljs fisk on line, bara fisktillbehör.
Vem skulle förresten inte vilja köpa Apistogramma i en affär?
För mycket är inte nog!
Jag VILL ha en Elefantofon!!
Starta om på rätt ställe så kan jag nog tipsa om en "grossist" som säljer "online"....eller iaf kan man beställa och få det skickat.
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
Starta om på rätt ställe så kan jag nog tipsa om en "grossist" som säljer "online"....eller iaf kan man beställa och få det skickat.
Fast uppriktigt sagt - ingen "äkta" grossist säljer direkt till konsument. sedan finns det förstås en del småföretag som både säljer som grossister (dvs till affärer) samt till kosument (då förstås till helt andra affärer).
Affären Akvarielagret i Stockholm har på sin hemsida en lista över vilka fiskar de kan ta in från fiskgrossisterna och här anges säkert enm bra bit över 100 olika arter med Amerikanska Ciklider. Denna lista hittar du på denna sida.
Dessa fiskar bör du då också kunna beställa in genom de flesta affärer i Sverige eftersom de handlar från samma grossister
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Fast uppriktigt sagt - ingen "äkta" grossist säljer direkt till konsument. sedan finns det förstås en del småföretag som både säljer som grossister (dvs till affärer) samt till kosument (då förstås till helt andra affärer).Affären Akvarielagret i Stockholm har på sin hemsida en lista över vilka fiskar de kan ta in från fiskgrossisterna och här anges säkert enm bra bit över 100 olika arter med Amerikanska Ciklider. Denna lista hittar du på denna sida.Dessa fiskar bör du då också kunna beställa in genom de flesta affärer i Sverige eftersom de handlar från samma grossister
Därav mina citationstecken runt ordet grossistden som kommer närmast till hands i dessa trakter är isf åleds som kan buda ner firrar iaf till malmö
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
Kommentar