Discus i Östergötland?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • JeBoro

    Discus i Östergötland?

    Är lite sugen på att skaffa discus till mitt 660L. Bor i södra östergötland och jag undrar om det finns någonstans i närheten där jag kan köpa discus. Har varit på Djurmagazinet i jönköping men det var dyra fiskar av dålig kvalitet. Så om någon kan hjälpa mig blir jag glad
  • SemlaoLuffsen
    • November 2011
    • 100

    #2
    Vi har väl iaf 2 butiker är i Norrköping som håller rätt bra kvalite vad man hört (kan själv inget om diskus), om du kan tänka dig köra en bit.

    Kommentar

    • Wilhelm
      • October 2002
      • 604

      #3
      Arken (Fyra Tassar) i Linköping brukar ha skapliga diskus!
      Wilhelm
      Om du hittar stavfel, så får du behålla dem!
      www.ciklid.org www.aquafish.info

      Kommentar

      • Simon Wikström
        • January 2011
        • 223

        #4
        Akvarievalvet i Norrköping har fina diskusar. Robban, som har affären köper in från Stendker och jag har köpt diskus genom honom. Om han inte har inne den varianten man vill ha så kan han beställa hem och dom diskarna han har tagit in tycker jag håller toppkvalitét! Hemsida: http://www.akvarievalvet.com/
        Mvh Simon
        720 l med 2 st Hypostomus soniae.
        105 l med VF Poecilia reticulata.

        Kommentar

        • JeBoro

          #5
          Tack för svaren, nu har jag några affärer att kolla upp

          Kommentar

          • TheRoblin
            • July 2007
            • 310

            #6
            Tips: paket pris

            Kommentar

            • JeBoro

              #7
              Har inte blivit någon discus än men har varit på Arken i Linköping. Åkte på nån mystisk sjukdom i akvariet. 37 av 40 neontetror dog även 15 av 20 av mina kejsartetra dog och 4 av 5 scalarer. Men ingen av mina rosentetror dog. Misstänker neonsjukan, annars vet jag inte vad det var. Så jag får vänta ett tag tills allt är normalt i akvariet innan jag köper discus

              Kommentar

              Arbetssätt...