Ivanacara adoketa
Kollaps
X
-
[QUOTE=Majkie88;1626644]395 per par va billigt... såg en prislista där de låg på mellan 500-1300 per individ hos olika handlare lr grosister lr vad de va. Över 800 kr på imazo. Någon som vet om de finns någonstanns runt göteborg att köpa nu? Denna tråden var ju lite gammal[/QUOTE Hej majkie!! detta priset var per fisk! men dom dog efter ett tag tyvärr! Har nu ett nytt par som kommer från imazo som jag bestållde genom min zoobutik dom verkar va av bättre kvalitet men dyra 500 kr st. hoppas du kan få tag på några för det är underbart vackra fiskar!
Kommentar
-
Dom har tidigare kostat marginellt mindre i Tyskland. Vi får se hur de ligger denna gång när vi åker ner igen i slutet av januari.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Utan att vara lokalpatriot, så vill jag verkligen säga att Pets i Skåre/Ilanda är en megabra butik..de har ofta lite ovanligare firrar inne, och kunnig personal också. Bland de butiker jag varit inne på, så är det nog bara Akvarielagret i Knöggliga huvudsta'n som varit bättre.Earth first! We´ll screw up the other planets later!
Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597Kommentar
-
Utan att vara lokalpatriot, så vill jag verkligen säga att Pets i Skåre/Ilanda är en megabra butik..de har ofta lite ovanligare firrar inne, och kunnig personal också. Bland de butiker jag varit inne på, så är det nog bara Akvarielagret i Knöggliga huvudsta'n som varit bättre.Kommentar
Kommentar