Ivanacara adoketa

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • j_l0180
    • May 2007
    • 70

ska försöka få till bilder på adoketorna lite senare gör ett försök med en liten film på ett par laetacara dorsigera som vaktar yngel så länge

Kommentar

• j_l0180
      • May 2007
      • 70

köpte ett adoketapar till idag!! kunde inte låta bli!!

Kommentar

• Majkie88
        • August 2012
        • 215

395 per par va billigt... såg en prislista där de låg på mellan 500-1300 per individ hos olika handlare lr grosister lr vad de va. Över 800 kr på imazo. Någon som vet om de finns någonstanns runt göteborg att köpa nu? Denna tråden var ju lite gammal

Kommentar

• j_l0180
          • May 2007
          • 70

[QUOTE=Majkie88;1626644]395 per par va billigt... såg en prislista där de låg på mellan 500-1300 per individ hos olika handlare lr grosister lr vad de va. Över 800 kr på imazo. Någon som vet om de finns någonstanns runt göteborg att köpa nu? Denna tråden var ju lite gammal [/QUOTE Hej majkie!! detta priset var per fisk! men dom dog efter ett tag tyvärr! Har nu ett nytt par som kommer från imazo som jag bestållde genom min zoobutik dom verkar va av bättre kvalitet men dyra 500 kr st. hoppas du kan få tag på några för det är underbart vackra fiskar!

Kommentar

• Majkie88
            • August 2012
            • 215

Ah ok synd de dog, tråkigt när fiskar som kostade endel dör spec innan man hunnit få upp iaf en kull av dem.
            Ni som har vart och tydligen skall ner till tyskland nu igen, vad kostar denna fisk nere i tyskland?

Kommentar

• Kjell Fohrman
              Administrator

• December 2001
              • 48148

Dom har tidigare kostat marginellt mindre i Tyskland. Vi får se hur de ligger denna gång när vi åker ner igen i slutet av januari.
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

Kommentar

• Jens A.
                • March 2007
                • 5026

Utan att vara lokalpatriot, så vill jag verkligen säga att Pets i Skåre/Ilanda är en megabra butik..de har ofta lite ovanligare firrar inne, och kunnig personal också. Bland de butiker jag varit inne på, så är det nog bara Akvarielagret i Knöggliga huvudsta'n som varit bättre.
                Earth first! We´ll screw up the other planets later!

Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

Kommentar

• j_l0180
                  • May 2007
                  • 70

Ursprungligen postat av Jens A.
                  Utan att vara lokalpatriot, så vill jag verkligen säga att Pets i Skåre/Ilanda är en megabra butik..de har ofta lite ovanligare firrar inne, och kunnig personal också. Bland de butiker jag varit inne på, så är det nog bara Akvarielagret i Knöggliga huvudsta'n som varit bättre.
                  Håller med grymt bra butik tar hem precis vad man vill ha!! har köpt mina adoketor där. Akvarie lagret må ha ett större sortiment men har åxo betydligt högre priser!

Kommentar

Arbetssätt...