Aequidens rivulatus -250 liters?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fishface
    • October 2010
    • 385

    Aequidens rivulatus -250 liters?

    Hejsan!

    Var hos min fiskaffär idag, och hon har ett par Aequidens rivulatus, väldigt sugen...MEN...jag har bara ett 250 liters men har läst att vissa har provat 250 liters och det har funkat fast jag har redan två blå ciklider samt fyra bolivianska fjärilsciklider...
  • Ken Olofsson
    • November 2006
    • 8014

    #2
    Ursprungligen postat av Fishface
    Hejsan!

    Var hos min fiskaffär idag, och hon har ett par Aequidens rivulatus, väldigt sugen...MEN...jag har bara ett 250 liters men har läst att vissa har provat 250 liters och det har funkat fast jag har redan två blå ciklider samt fyra bolivianska fjärilsciklider...

    inte den bästa idén jag har hört att trycka ner guldsömmar i ett kar på 250 liter med en besättning
    som redan är fulltalig.......

    har du drabbats av hybris redan ?



    .
    Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
    Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

    Kommentar

    • hannesc
      • December 2009
      • 13085

      #3
      köp nytt kar! köp nytt kar! köp nytt kar! köp nytt kar! köp nytt kar! köp nytt kar! köp nytt kar! köp nytt kar! köp nytt kar!

      Kommentar

      • Fishface
        • October 2010
        • 385

        #4
        Nej Nej, jag såg dem idag plus att mina Mollys flyttar i helgen, de har hittat en ägare MEN de ska helst ha 375 liter, jag har läst om dem lovar!

        Kommentar

        Arbetssätt...