Mördar ni mig..????....om jag.....

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zureel
    • June 2010
    • 139

    #16
    hehehe svårt att slå den mordplanen underbart komplex XD

    Kommentar

    • hannesc
      • December 2009
      • 13085

      #17
      karro vann...

      Kommentar

      • tulle89
        • March 2006
        • 1183

        #18
        Ursprungligen postat av karrokaja
        Lägger bananskal framför din bil så att du åker på det så att det fastnar på däcket och när du kommer till jobbet och ser ett bananskal på bilen så slänger du iväg det, på en liten dvärg i buskarna som blir sur och hämtar sina kompisar och går till Saurons torn och gör en härskarring som gör dom osynliga så att dom kommer in osedda på ditt jobb och rör till ditt skrivbord så att du blir sur och tar lunch tidigare än vanligt och då har dom flyttat bananskalet precis vid bilen som du halkar på och ramlar på rygg och då kommer en STOOR fågel och släpper ett bowlingklot på ditt ben så att du inte kan gasa med foten utan måste gasa med handen men då ser du inte vägen och då skrämmer jag ut en älg som du kör på och av smällen så flyger en TBE-smittad fästing in i ditt öga och du hamnar på sjukhus med hjärhinneinflamation 3 dagar senare och doktor som ska ge dej meducin förväxlar dej med en av dvärgarna så du får för låg dos och dör.
        Måste vara zoopets längsta mening genom tiderna
        Med Vänliga Hälsningar Tulle

        Min zoon! Projekt -> 310 liter malawi

        Kommentar

        • Bygert
          • March 2010
          • 2169

          #19
          Men snälla nån, längre än så här måste vi väl ha nått i ett modernt samhälle. Det är faktiskt ganska ohyfsat att mörda folk. Det är fullt tillräckligt att dra ut alla naglar (inklusive de på tårna) med hovtång, onödig brutalitet fyller ingen funktion.
          Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare

          Kommentar

          • karrokaja
            • March 2006
            • 5388

            #20
            Ursprungligen postat av Bygert
            Men snälla nån, längre än så här måste vi väl ha nått i ett modernt samhälle. Det är faktiskt ganska ohyfsat att mörda folk. Det är fullt tillräckligt att dra ut alla naglar (inklusive de på tårna) med hovtång, onödig brutalitet fyller ingen funktion.
            Göra akvarium av nåns hotellrum är inte heller så schysst...men det händer tydligen ibland
            Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
            kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
            Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
            I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

            Kommentar

            • Ken Olofsson
              • November 2006
              • 8014

              #21
              tebax till ursprungsfrågan....kommer de att fara oreparabelt illa av ett trångt hotell under några månader ??




              -
              Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
              Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

              Kommentar

              • Mumin
                • October 2007
                • 3837

                #22
                Nu ska vi inte vara elaka, det räcker väl om vi knölar ner Kensa i hörnakvariet i stället för skalarerna och så får de bo i hans vattenfyllda sovrum?
                För mycket är inte nog!
                Jag VILL ha en Elefantofon!!

                Kommentar

                • karrokaja
                  • March 2006
                  • 5388

                  #23
                  Ursprungligen postat av Kensa
                  tebax till ursprungsfrågan....kommer de att fara oreparabelt illa av ett trångt hotell under några månader ??




                  -

                  Haha! Varför du fick så många mördarsvar var nog för att alla tycker att din fråga är helt ok och det inte är någon fara för dom att bo lite trångt ett tag

                  Jag tror iaf att dom kommer må bra, kanske inte 100% men iaf 85-99%
                  Om dom inte trängs med en massa annan fisk.
                  Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                  kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                  Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                  I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                  Kommentar

                  • Ken Olofsson
                    • November 2006
                    • 8014

                    #24
                    Ursprungligen postat av karrokaja
                    Haha! Varför du fick så många mördarsvar var nog för att alla tycker att din fråga är helt ok och det inte är någon fara för dom att bo lite trångt ett tag

                    Jag tror iaf att dom kommer må bra, kanske inte 100% men iaf 85-99%
                    Om dom inte trängs med en massa annan fisk.
                    antingen ensamma,

                    kanske 1-2 malar på botten eller 2-3 mollys....de gillar ju deras ungar.....



                    .
                    Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
                    Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

                    Kommentar

                    • flygrc
                      • June 2006
                      • 2755

                      #25
                      Ursprungligen postat av Bygert
                      Men snälla nån, längre än så här måste vi väl ha nått i ett modernt samhälle. Det är faktiskt ganska ohyfsat att mörda folk. Det är fullt tillräckligt att dra ut alla naglar (inklusive de på tårna) med hovtång, onödig brutalitet fyller ingen funktion.
                      Gör bara ont med den första.....
                      https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
                      Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

                      Kommentar

                      • Hellsson
                        • January 2010
                        • 840

                        #26
                        ASGARVAR =) Vilken rolig tråd det blev :P

                        Lycka till med de små liven =)

                        Kommentar

                        • sjebbe
                          • March 2009
                          • 440

                          #27
                          Ursprungligen postat av karrokaja
                          Lägger bananskal framför din bil så att du åker på det så att det fastnar på däcket och när du kommer till jobbet och ser ett bananskal på bilen så slänger du iväg det, på en liten dvärg i buskarna som blir sur och hämtar sina kompisar och går till Saurons torn och gör en härskarring som gör dom osynliga så att dom kommer in osedda på ditt jobb och rör till ditt skrivbord så att du blir sur och tar lunch tidigare än vanligt och då har dom flyttat bananskalet precis vid bilen som du halkar på och ramlar på rygg och då kommer en STOOR fågel och släpper ett bowlingklot på ditt ben så att du inte kan gasa med foten utan måste gasa med handen men då ser du inte vägen och då skrämmer jag ut en älg som du kör på och av smällen så flyger en TBE-smittad fästing in i ditt öga och du hamnar på sjukhus med hjärhinneinflamation 3 dagar senare och doktor som ska ge dej meducin förväxlar dej med en av dvärgarna så du får för låg dos och dör.

                          Det ultimata mordet! MOAHAHAHAHAHA
                          Jag ska aldrig bli ovänn med dig.

                          För övrigt sjukt härligt urballad tråd!
                          ontopic - Kan man inte ha dem i en soppskål så att dem intar horisontalläge hela tiden. Lär ju ju inte slita så mkt på fisken om den får vila på sidan ett tag...Glöm inte att syresätta vattnet med ett Mcdonaldssugrör med jämna mellanrum.
                          450 L - Channa pulchra
                          720 L - Channa, Polypterus & Datnoides

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            #28
                            Tråden skall handla om "Amerikanska ciklider" om den läggs in här och förutom lite i det första inlägget har det inte haft ett dyft med kategorins innehåll att göra - därför låses den
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            Arbetssätt...