guldfisken i kalmar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jessi_86
    • November 2007
    • 232

    guldfisken i kalmar

    Är det någon som vet om guldfisken i kalmar har hyffsad kvalité på sina diskus?

    såg på deras sida att dom hade rödturkosa inne. Men jag har för mig när jag har vart där att dom inte sett så fina ut.
  • Rooster
    • March 2006
    • 1468

    #2
    Ursprungligen postat av Jessi_86
    Är det någon som vet om guldfisken i kalmar har hyffsad kvalité på sina diskus?

    såg på deras sida att dom hade rödturkosa inne. Men jag har för mig när jag har vart där att dom inte sett så fina ut.
    Kalmar är inte direkt hemmaplan för mig, men det bästa är absolut att dra dit å kolla på just de fiskarna du är intresserad av, vilket du ju ändå måste göra om du skall ha fisken. Personligen tycker jag att kvaliteten på diskus kan skilja på olika sändningar/akvarier i samma butik så det är svårt att generalisera tycker jag.
    Fish for Life!!!

    Kommentar

    • Klotte
      • February 2007
      • 621

      #3
      Hejsan, kan inte svara för just diskusarna eftersom jag aldrig köpt diskusar, men har handlat all min fisk hos Guldfisken senaste 6 åren och har aldrig fått fisk som varit sjuk, eller som av andra anledningar dött (de närmaste månaderna efter inköp). Tycker Guldfisken har bra fisk.

      För er som gilla Jack Dempsey kan jag rekommendera Guldfisken, de odlar i butiken och jag har köpt mina där, otroligt fina i färgerna
      540 liter SA/Växtkar ctrl+alt+delete omstartat 110420
      100 liter blandat...

      Kommentar

      Arbetssätt...