Skalarer- storlek och mat?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • benno
    • August 2009
    • 125

    #16
    Ja, NIC, odlingsvarianerna marmor mm är i mitt tycke redan sönderavlade,så jag har skaffat 2 kuber där jag ska ha endast ett avelspar vildform i varje (redback och leopoldi), där jag när dessa paret ut ska försöka få dessa att ta vara på sin egen avkomma.

    Och NIC, vi kanske ska öppna en ny tråd om detta, då det känns som vi pajar denna tråd?

    Kommentar

    • zenon
      • December 2009
      • 173

      #17
      Jag skulle nog inte lägga rommen i helt nytt färskt vatten när jag flyttar dem.

      Kommentar

      • benno
        • August 2009
        • 125

        #18
        Har funkat klockrent hos mig.

        Kommentar

        • zenon
          • December 2009
          • 173

          #19
          Jo, hemma hos dig ja. Men du vet väl knappast vad andra har för vatten i sina kranar väl? Jag skulle initialt köra med samma vatten och givetvis samma temperatur som det i lekakvariet...

          Kommentar

          • NIC
            • January 2008
            • 5121

            #20
            Ursprungligen postat av benno
            Ja, NIC, odlingsvarianerna marmor mm är i mitt tycke redan sönderavlade,så jag har skaffat 2 kuber där jag ska ha endast ett avelspar vildform i varje (redback och leopoldi), där jag när dessa paret ut ska försöka få dessa att ta vara på sin egen avkomma.

            Och NIC, vi kanske ska öppna en ny tråd om detta, då det känns som vi pajar denna tråd?
            Sant!

            http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

            Kommentar

            • Jenny_E
              • July 2004
              • 661

              #21
              Ursprungligen postat av benno
              Ja, NIC, odlingsvarianerna marmor mm är i mitt tycke redan sönderavlade,så jag har skaffat 2 kuber där jag ska ha endast ett avelspar vildform i varje (redback och leopoldi), där jag när dessa paret ut ska försöka få dessa att ta vara på sin egen avkomma.

              Och NIC, vi kanske ska öppna en ny tråd om detta, då det känns som vi pajar denna tråd?
              Intressant diskussion även om det inte var den ursprungliga =) Foderfrågan har jag dock fått svar på så inga problem för min del.

              Kommentar

              • osse
                • January 2010
                • 69

                #22
                kan man ha scalarer med guldfiskar

                Kommentar

                • NIC
                  • January 2008
                  • 5121

                  #23
                  Ursprungligen postat av osse
                  kan man ha scalarer med guldfiskar
                  Scalarer är en tropisk fisk, guldfisk är en kallvattensfisk...

                  http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                  Kommentar

                  Arbetssätt...