Vilka fiskar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #16
    "vart någonstans stog det står det högst upp men vit grå färg"
    Förstår inte alls vad du menar.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Azur
      • March 2003
      • 12946

      #17
      <BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>
      MIN KOMPIS hade 1 par röd,blå,påfågel,zebra ciklider i ett 85 liters kar
      <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

      Din kompis snackar antingen sk!t eller också var fiskarna yngel.
      Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

      Kommentar

      • Emmily
        • November 2002
        • 85

        #18
        Jag menar vart stog det fiskar var det skrivet med svart vit färg det var så jag menade

        Kommentar

        • David B
          • December 2002
          • 507

          #19
          Snälla Emmily, använd "komma-tecken" och "punkt" där det behövs... plus "stora bokstäver i början av meningar" så skall du se att det blir lättare för oss att förstå vad du menar. dHoppas att jag kan påpeka detta utan att bli kallad ordpolis och så vidare...

          MVH David B.

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #20
            Jag förstår fortfarande inte alls vad du menar.
            Kanske är fiskar i denna mening du undrar över - "Jag tycker att du skall klicka på "Fiskar" ovan och sedan i artregistret markera din storlek på akvarium och den grupp av fiskar du är intresserad av så får du en lista på dom som du kan kolla in lite närmare"
            I så fall så står det "Fiskar" högst upp på sidan, mellan "Första sidan" och "Växter".
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            Arbetssätt...