var köpa malawi?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • eriksson866
    • December 2008
    • 39

    var köpa malawi?

    Var i småland kan man köpa malawi till bra kvalitet och pris?
    //Mvh
  • Albinfiskare
    • November 2007
    • 1399

    #2
    Om du bor i södra småland kanske du kan ta dig till Stoby akvarieaffär? De har rätt mycket malawi!

    Kommentar

    • tetraodonfeber
      • May 2007
      • 336

      #3
      om du har tid någon gång, måste du åka till örebro. sveriges största malawi handlare. aqarie malawi,
      Malawi

      Kommentar

      • jeppehb
        • January 2008
        • 139

        #4

        Kommentar

        • Jerry_ciklid
          • January 2008
          • 476

          #5
          Jag brukar handla i Kalmar på Guldfisken, bra kvalité på fisk och mycket kunnig personal. Man har även öppnat en affär i Kalmar centrum (vid Pallace), har inte besökt den själv ännu men vad jag har hört så ska dom ha mycket fin Malawi och kunnig personal.
          Annars finns det ju många privata odlare i t.ex JKPG, Nässjö och Växjö för att nämna några. Kolla blocket så hittar du några där.

          Kommentar

          • malawifisken
            • August 2008
            • 969

            #6
            guldfisken i kalmar har den absolut bästa erfarenhet o kunnighet av alla fisk butiker jag varit i och mycket trevligt. akvariehandlaren, den vid pallace har billigare priser mycket fina fiskar, mycket trevlig personal men kanske inte riktigt så kunnigt som dom på guldfisken. Även arken inne i baronen har en del malawi dock lite dyrare men fisk av högsta kvalite
            Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

            Kommentar

            • JeBoro

              #7
              Ursprungligen postat av eriksson866
              Var i småland kan man köpa malawi till bra kvalitet och pris?
              //Mvh
              Djurmagazinet i Jönköping
              AquaLife i Jönköping
              Poseidon Akvarium i Nässjö
              Nässjö Akvariehobby (håller på att avveckla verksamheten men mycket bra priser i nuläget)

              Kommentar

              • mörten
                • November 2003
                • 61

                #8
                Jag tycker Kalmar Akvarieaffär har bra kvalitet och ett stort utbud av malawi. Hemsidan är www.kalmarakvarieaffar.se

                Kommentar

                • malawifisken
                  • August 2008
                  • 969

                  #9
                  Ursprungligen postat av mörten
                  Jag tycker Kalmar Akvarieaffär har bra kvalitet och ett stort utbud av malawi. Hemsidan är www.kalmarakvarieaffar.se

                  dom säljer ju även mina malawi yngel där, så att dom har bra kvalitet måste jag ju givetvis hålla med om
                  Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

                  Kommentar

                  • midjur
                    • February 2009
                    • 8

                    #10
                    Mjölby Ciklidshop.

                    Kommentar

                    • Palett
                      • February 2009
                      • 51

                      #11
                      jag tycker akvarievalvet i norköping är bäst i södermanland.

                      Kommentar

                      Arbetssätt...