240 malawi

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • GRIZZLY
    • December 2006
    • 867

    240 malawi

    Hejsan. För ett tag sen var jag på fjärran höjder i Gävle och badade. Dom hade ett akvarium där med malawi. I allafall så vart jag äckligt imponerad av detta akvarium så nu har jag blivit sugen på att göra om mitt slashas akvarium (240L) till ett malawi men nu är det så ja vet inte riktigt vad som passar i mitt akvarium?

    Vill helst att dom ska gräva som attan och vara ganska lättodlade. Nån som har nått tips?
  • macke_fisk
    • December 2005
    • 4442

    #2
    maingano och rödzebra tycker jag gräver som in i satan och rödzebran tycker jag är lättodlad. golden spec är ju med lättodlad medn jag tycker inte att den gräver lika mycket.

    jag låter de malawi kunnigare svara lite mer utförligt än vad jag har gjort .
    MVH macke_fisk

    Kommentar

    • GRIZZLY
      • December 2006
      • 867

      #3
      Låter bra, Maingano var fin Jag hade Golden förut men dom grävde inte ett dugg så ja tyckte inte dom var så rolig :P

      Kommentar

      • malawifisken
        • August 2008
        • 969

        #4
        Ursprungligen postat av GRIZZLY
        Låter bra, Maingano var fin Jag hade Golden förut men dom grävde inte ett dugg så ja tyckte inte dom var så rolig :P

        Av min erfarenhet i mitt kar så är nog blå delfin och röd zebra som gräver mest. Men dom som ynglar av sig mest är Perlmutt och Hongi
        Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

        Kommentar

        Arbetssätt...