Sint Jacobfreibergi.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawee
    • March 2006
    • 9

    Sint Jacobfreibergi.

    Hei.

    Har for øyeblikket en stk jacobfreibergi hanne som er ganske stor (10 cm) og 3 golden som er rundt 5 cm. Jacobfreigergi hannen jager spesielt en av golden fiskene hele tiden, men jager også de andre av og til...
    Noen tips til hva jeg bør gjøre? Er en 250L tank.

    Bytta 1/3 av vannet i dag. Og satt enda fler store steiner i for å lage huler og grotter.

    En av golden hunnene har unger nå, og er litt agressiv (noe jeg antar er normalt under ruve-tiden.). Så vil forhåpentligvis bli fler golden snart.

    Har også tenkt på å skaffe fler fisker for å fordele aggresjonen til "big-boy".

    Håper noen kan gi meg litt hjelp, så det kan bli et bedre og sunnere miljø i akvariet mitt
  • Jens A.
    • March 2007
    • 5026

    #2
    Det brukar fungera att möblera om i akvariet. Alla fiskar tappar sina revir då. Du kan också ta ur den aggressiva fisken och ha den isolerad i två-tre veckor. När den kommer tillbaka, brukar den inte vara så aggressiv.
    Earth first! We´ll screw up the other planets later!

    Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

    Kommentar

    • malawee
      • March 2006
      • 9

      #3
      Okei, takk!
      Har ommøblert ganske mye i akvariet nå, virker som at det er litt bedre nå. Men hvis det fortsetter så skal jeg prøve å ta han ut av akvariet en liten stund.

      Takk Takk

      Kommentar

      Arbetssätt...