Protomelas Fenestratus Yellow-belly :D

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pontulf
    • November 2007
    • 480

    #31
    Kan du inte sätta upp en bild på hannen nu? om du inte har skikat iväg honan till något annat akavarium...

    Kommentar

    • mazzkot
      • June 2007
      • 400

      #32
      Ursprungligen postat av Jens A.


      Ös gärna salt i vattnet (1 dl/100 lit) för att hjälpa till med läkningen av eventuella småsår.
      Det är redan fixat Det verkar som om hanen accepterar hon mer för varje dag nu rör han henne inte när hon är i " sitt hörn " vid ett sten rev

      Kommentar

      • mazzkot
        • June 2007
        • 400

        #33
        Bevittnade en halvt genomförd lek idag Hanen och honan snurrade runt runt på bottnen, Och hanen spände upp sig så han nästan sprack i fenorna # hehe # . Mamma kom olyckligtvis in och störde RÄTT så oppasande antar jag :P Men vafan , Jag är nöjd med att dem nu verkat ha hittat varandra igen, Och att hanen inte alls jagar honan lika mkt som för, nu händer det bara ibland ;P Och ynglen bara växer dem också men dem är fortfarande allt för små att släppas ner i 375´an :/ Hade ju tänkt att sedan när dem ska släppas ner i akvariet att ta bort rödzebra ynglen , Fast en utav ynglen är ca 3 cm nu och han är aldeles kolsvart så han kommer säkert bli skitblå och fin känns lite fel då att tänka när jag har tagit bort han att han kunde ha blivit skit fin :/ Och eftersom att " jag " tycker att detär så jävla svårt att sälja rödzebra så tänker jag ju inte precis orka ringa runt elr så :/, Men vaf#n nnu ska jag inte gräva ner mig i det nu när turturduvorna verkar vara sams och lite lek sugna
        Ha de gött

        Kommentar

        Arbetssätt...