vilken auloncara ska jag välja :S

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • HenrikV
    • January 2007
    • 358

    #16
    Jag har inte riktigt koll på storleken på ditt kar, men jag har haft Baenschi tillsammans med rödzebra, Afra och golden i ett 310L. Det gick inte så bra. Baenschin är lite för vek för det sällskapet tror jag.
    Varför inte Jacobfreibergi? Den är vansinnigt snygg och ska visst vara rätt tuff också. Den är inte heller någon framavlad variant...
    Tanganyika

    Kommentar

    • HenrikV
      • January 2007
      • 358

      #17
      Kolla in svar #71 i denna tråd av JohanF. Högst upp...
      Ämnen om ciklider från Afrika. Huvudavdelning. Innehåller alla tidigare trådar.
      Tanganyika

      Kommentar

      • mazzkot
        • June 2007
        • 400

        #18
        Ursprungligen postat av HenrikV
        Jag har inte riktigt koll på storleken på ditt kar, men jag har haft Baenschi tillsammans med rödzebra, Afra och golden i ett 310L. Det gick inte så bra. Baenschin är lite för vek för det sällskapet tror jag.
        Varför inte Jacobfreibergi? Den är vansinnigt snygg och ska visst vara rätt tuff också. Den är inte heller någon framavlad variant...



        Mitt akvarium är på 375l

        Kommentar

        • mazzkot
          • June 2007
          • 400

          #19
          Men en sak som jag undrar över ar vad ett par av baenschi kostar:
          jacobfreibergi:
          firefish:
          rödrubin: jah alla möjliga par av auloncara som kan tänkas vara bra till mittt akvraium

          Kommentar

          • HenrikV
            • January 2007
            • 358

            #20
            Priset på fiskarna beror på var du köper dom. På västkusten kostar dom inte alls lika mycket som i Norrbotten...
            Tanganyika

            Kommentar

            Arbetssätt...