Yngel av P. sacrimontis

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Yngel av P. sacrimontis

    Jag har ett par vf Pelvicachromis sacrimontis (antar jag) vars yngel kom ut ur grottan idag. Nå´n här som vet hur de är att föda upp, i jämförelse med vanliga paletter, som de väl räknades som ett tag, och t.ex Pelvicachromis taeniatus? Vanliga paletter är ju lätta att föda upp, medan taeniatus verkar kräva mer.

    Nå´t som slår mig är att de verkar större och mörkare än P. pulcher och P. taeniatusyngel, om jag inte ser helt galet, så de kanske är rätt livskraftiga då?
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri
  • Micke
    • January 2002
    • 1718

    #2
    Här finns en artikel om Pelvicachromis sacrimontis:
    Mvh Michael Persson

    www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #3
      Tack De verkar hyfsat lätta då, vad jag förstår av texten.
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Hur som helst är hanen ensamstående pappa nu, honan har flämtat några dagar, och gick och dog idag
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        Arbetssätt...