Hjälp med prinsessorna.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • SofiaBlomberg
    • February 2008
    • 59

    Hjälp med prinsessorna.

    Jag satte nyss ner mina prinsessor i akvariet. dom står efter botten, dom flåsar inte utan ser lugna ut.
    Är detta normalt och blir det bättre?
    Nu ska vi se sa den blinde till den döve när den lame skulle hoppa höjdhopp.
  • Stew
    • July 2004
    • 1736

    #2
    Ursprungligen postat av SofiaBlomberg
    Jag satte nyss ner mina prinsessor i akvariet. dom står efter botten, dom flåsar inte utan ser lugna ut.
    Är detta normalt och blir det bättre?
    Ofta försöker fiskar gömma sig när man släpper ner dem i ett nytt kar. Finns det inga grottor osv så kan det bli så att de står efter botten.

    Tror inte det är några problem.
    540l Malawi
    180l Växt / sällskapskar
    90l odlingskar
    50l odlingskar / karantänskar

    Kommentar

    • SofiaBlomberg
      • February 2008
      • 59

      #3
      Dom börjar simma runt lite smått, så det var som du sa.
      Vart bara så orolig för detta är från och med för 20 min mina älsklingar =)
      Nu ska vi se sa den blinde till den döve när den lame skulle hoppa höjdhopp.

      Kommentar

      • matte159
        • March 2007
        • 1147

        #4
        Ursprungligen postat av SofiaBlomberg
        Dom börjar simma runt lite smått, så det var som du sa.
        Vart bara så orolig för detta är från och med för 20 min mina älsklingar =)

        Visst är de snygga! Är det vanliga Prinsessor du har eller är de typ Gracilis, Pulcher eller liknande?
        Mvh
        Mathias
        Fotoalbum

        Kommentar

        • SofiaBlomberg
          • February 2008
          • 59

          #5
          Det är nog bara vanliga sessor =) Är inte expert, men om man söker på prinsessan av burundi så får man fram bilder å så ser dom ut =)
          Nu ska vi se sa den blinde till den döve när den lame skulle hoppa höjdhopp.

          Kommentar

          Arbetssätt...