100l!?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DeepPurple
    • March 2007
    • 20

    #46
    Mina har lekt 4 gånger hos mig hittils och jag har sett varenda lek, de leker helt öppet!
    2 hannar och 6 honor låter lite mycket tycker jag. Jag har själv 1 hanne till två honor, båda honorna tuggar just nu och jag har redan sålt de flesta ur den första kullen. Har bara två yngel kvar nu.
    Varför blev det inga yngel? Det hände mig en gång att honan svalde äggen dagen efter, hur länge har din hona tuggat?

    Kommentar

    • GRIZZLY
      • December 2006
      • 867

      #47
      jasså? sicken tur du har då

      jaha? Jag tycker dom e så lugn, Inge stök å bök, ingen gräver. (skönt att slippa ras) Endå leker dom iof inte så ja ser det men endå :P

      Är ynglena svåra att föda upp?

      Nja ja vet inte, det gick väl ca 25-28 dagar men efter ett tag så var hakan plötsligt borta och att hon tokjagade mina räkor. Sökte genom hela karet men inga yngel, varken i karet lr i hon :S
      Inte kan väl 5 körsbärsräkor äta dom lr? Näh
      Senast redigerad av GRIZZLY; 11 December 2007, 21:13. Anledning: skriva lite mer

      Kommentar

      • GRIZZLY
        • December 2006
        • 867

        #48
        Nu har ja gjort mig av med dom två monstrena (Blandningen av blåciklid å guldsöm tror ja de var) Sen la ja ner två ancistrus. Nu har ja tydligen fått en massa yngel på ancistruserna Roooooligt

        Kommentar

        Arbetssätt...