Casanova - en översexuell Acei. Vad göra ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pegrasus
    • March 2007
    • 455

    #31
    Tydligen finns det lösningar för hundar...



    Så håll ut, kommer säkert en fiskvariant snart då behovet finns!
    Jag behöver inte inledas i frestelse, jag kan gå själv!

    Kommentar

    • Torreador
      • April 2010
      • 523

      #32
      Haha, vilken underbar tråd.... gillar dit poem om honom *skratt*
      hoppas det blir lugnare i mitt kar....
      Följ mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle på:

      www.bondmoran.nu

      Kommentar

      • undervatten
        • April 2010
        • 137

        #33
        har en silvermollyhane som nu mera får gå i ett eget kar med äppelsnäckor efter att han försökt sätta på mina mollyhannar, mina halvvuxna platy osv. Släppte ner 2 endlers guppyhonor dit eftersom de bråkade i andra karet och direkt far han runt dem som en galning och försöker få sig nått

        Min stora svärdbärarhanne i mitt större kar är också överkåt. Satte på både mina långsträckta pansarmalar och andra levandefödare. Men när han försökte sätta på min nyckelhålsciklid hane så fick han sig en omgång. Väl förtjänad
        10 st med alla olika sorters fiskar.
        Jag kör med såna där pansarlimosiner!
        Tumregel: Man har aldrig för många akvarier

        Kommentar

        • Rockdoll
          • October 2009
          • 351

          #34
          Hehe, grymt fin var han iaf! Kanske kan få hans num... ehum...

          Jag menar, jag har givetvis en sjukt bra lösning till dig! Kanske om han får gå i ett annat kar ett tag, och sen blir tillbakasatt i detta när de andra hanarna växt till sig lite? Tänker att han kanske känner sig lite mer underlägsen när han kommer tillbaka och inte vågar vara på alla honor så mycket. Vad tror du..?

          Kommentar

          • Föllförfisk
            • April 2010
            • 620

            #35
            Vilken knasfirre!! Men så fin! Fin dikt oxå!

            Kommentar

            • Auratusen
              • March 2010
              • 874

              #36
              lite skumt men att han darrar åt hanarna är också dominansbeteende.

              min aceihane ser lika dan ut som din, men honom är det f*n ingen som rör

              Kommentar

              • AnnikaMo
                • November 2008
                • 198

                #37
                Har haft eller har en sådan Tewavase hanne som är på allt och alla. Nyps och skakar. Han har tagit död på 2 honor som stressades ihjäl.
                Han har fått flytta från 400liter på på jobbet hem till mitt 540 lit.
                Där har han faktiskt fått coola ner sig tro det eller ej.
                Min Red top chilumba hanne har satt honom på plats, det är chefen i mitt kar. Efter ca 1 vecka till 10 dar...har det börjat bli lugnt i karet. Han som var kung på jobbet blev förvisad bakom mitt pumphuvud, fast nu får han simma lite fritt......han har sneglat in sig på den stora trewavasehonan. Får se vem hon väljer....A.

                Kommentar

                Arbetssätt...