Behövs pansarmalar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

    Behövs pansarmalar

    Behöver man pansarmalar till ett Malawi kar som rensar botten,då dem flesta ciklider går på botten och små äter jag tänker främst på Pallet cikliderna jag har fyra stycken pansar malar som jag annars hellre vilja släppa ner till mitt nya syd Amerikanska akvarium som där går Skalarer i och en större mal.Går detta bra eller måste man kanske köpa nya pansar malar till det sist nämda karet?
    Mvh.Patrik
  • Lenmar
    • February 2004
    • 6154

    #2
    Puh, den första meningen gick inte av för hackor!! Låt pansarmalarna få gå i ditt SA-kar istället. Malawi buffar runt bra på botten på egen hand så där behöver du inga som städar för dem.
    Goa hälsningar, Maria Min hemsida
    Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

    Kommentar

    • Patrik Steen
      • May 2006
      • 8464

      #3
      Ursprungligen postat av Lenmar
      Puh, den första meningen gick inte av för hackor!! Låt pansarmalarna få gå i ditt SA-kar istället. Malawi buffar runt bra på botten på egen hand så där behöver du inga som städar för dem.
      Nu när jag har gjort om det helt till ett Malawi kar och om placerat fiskar som inte är ciklider tagit bort växterna mer stenar många grottor man tycker inte dem passar in riktigt.Då får väl jag ner med håven igen tack för svaret Lenmar
      Mvh.Patrik

      Kommentar

      Arbetssätt...