Någon som vet ngt om denna viktoria?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • decimus
    • November 2005
    • 243

    Någon som vet ngt om denna viktoria?

    hej hoppigen

    Jag har som sagt införskaffat viktorior för alal mina malawi. =)

    så om någn har information eller råd eller ngn som helst kommentar om föjande arter osm finns i mitt kar nu ( det är en fruktansvärd skilllnad mot inna då ja hade hela akvariet fullt med fisk) har div malar men de håller sig gömda frö det messta så de gills inte..

    art 1 = Haplochromis sp Fire 2+1



    Art 2 = Haplochromis Red Head Nyereri 1+2


    Jag är oerhört stolt över dom speciellt min red head då den har börjat färga rejält.. den e kalas finer!


    mvh

    Decimus
  • small
    • January 2003
    • 470

    #2
    http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=178185
    Att måla är ingen konst.

    Kommentar

    • decimus
      • November 2005
      • 243

      #3

      tack... men det var inte ngn av de jag nämnde men den är mkt fin den med =)

      Kommentar

      • small
        • January 2003
        • 470

        #4
        URSÄKTA,hade lite bråttom.

        Sökte lite på Dina firrar via Google och fick en hel del träffar.Prova Du också
        http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=178185
        Att måla är ingen konst.

        Kommentar

        • mighty mattis
          • January 2006
          • 74

          #5
          Info om firrarna

          Info om art 2


          info om art 1


          Undrar var du har hittat dessa.

          Kommentar

          • decimus
            • November 2005
            • 243

            #6

            Hej!
            jättebra länkar! tack så jättemkt,
            Jag har hittat dom här i gbg på Nols ciklidhobby. Det var några va väääldigt få som han hade.. och red head nyererei hade han bara tvåhanar och 2-3 honor som han skulle odla på. Dessa ör de enda i sverige förnärvarande som är känt iaf. Men jag skall även jag odla på mina.

            Mne även fire har han bara ett MKT begränsta antal, som även dom är förmodligen de enda i sverige idag. Han har även några andra mkt mkt speciella viktorior där, inte billigt men de är ju fiskar som inte har ngn som helst konkurreens när der färgar rätt... =) tycker jag iaf. + att de finns i så få antal, men om fler ägde dom och odlade som malawi osv så hade antalet kunnat stiga. så ta dig du en sväng till Nol om du har vägen förbi ngn gång. Du lär inte ångra dig! Han har hur mkt fisk som helst.Malawi tangyika sällskap discus malar koi osv, kolla han hemsida så hittar du han lagerlista.

            mvh
            decimus

            Kommentar

            Arbetssätt...