Skaffa Malawi?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tricella
    • October 2002
    • 1052

    #16
    Jag har inte sett hur honorna ser ut riktigt...har de samma färg eller är de oansenligt brungrå?

    *Ursäkta att jag kommit lite utanför tråden*

    Kommentar

    • Thundercat
      • January 2004
      • 68

      #17
      Jag hade bara små, förutom den stora hanen. Och alla mindre var mörkare, kommer faktiskt inte ihåg exakt hur de såg ut...
      720 L Malawi (Mbunas)
      540 L Malawi (Demasoni + Rödzebra)
      54 L Yngelkar
      35 L Yngelkar

      Kommentar

      • nynick
        • January 2004
        • 165

        #18
        Om du vill ha golden o trewavase ihop sa prova! Speciellt om du har en affar som du handlar mycket i....Jag har det o dom later mig lamna tillbaka o byta om nagot inte funkar. Golden ar ju inte sa dyra heller sa aven om du maste ge bort dom ar det ju inte mer an ett par hundringar du kan forlora. Golden ar ju en av de mindre "grott fixerade" Mbunas o trewacaes en av dom mer sa vem vet....

        Det ar verkligen vart att halla sig till en affar och utvekla ett bra forhallande med dom...har atminstonne raddat mig manga ganger nar jag kopt nagot som jag inte borde.

        Kommentar

        • Nissehulth
          • September 2003
          • 19

          #19
          Pseudotropheus sp. "acei" var ju oxå läcker man får tacka så mycket för alla läckra förslag man har fått från er här ska verkligen bli intressant att dra igång med malawis för första gången i livet..har mest haft sällskapsakvarium....och pirayor och de ynglade ju av sig det var lite coolt trodde jag inte gick att få dem att göra i akvarium men de trivdes väl så bra antar jag!!lutar åt golden hongi och trewavase så får vi se hur det hela slutar!! återigen tack för era synpunkter..återkommer nog i ämnet skulle jag tro!! Ha det!
          Nissehulth

          Kommentar

          Arbetssätt...