åååh mitt prinsessyngel lever!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rymdis
    • December 2003
    • 67

    åååh mitt prinsessyngel lever!

    De hade gömt ynglet i en ny grotta! Nu har den tappat yngelsvansen och fått en liten microskopisk ryggfena och den är sötast i hela världen =) jag har bara sett ett men med tur är det ett till nånstans eftersom jag såg 2 st från början!

    Hurra hurra!!
  • blope
    • March 2003
    • 80

    #2
    grattis!

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #3
      Hej

      Låter bra Men två låter lite lite. Men de kanske är nybörjare. Längese´n man hörde från dig förresten, allt bra?

      MVH Micke
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • Rymdis
        • December 2003
        • 67

        #4
        Jo det är så att de är nybörjare.. detta var ju deras första avyngling, nästa gång går det säkert bättre

        Kommentar

        • Tropfrog
          • October 2002
          • 8078

          #5
          Förr eller senare så kommer du att förbanna deras höga överlevnadsprocent, tro mig. En kompis till mig måste riva upp sitt kar 2 ggr om året för att rensa ut överbefolkningen.
          MVH
          Magnus
          min zoon

          Kommentar

          • Rymdis
            • December 2003
            • 67

            #6
            antagligen men jag har en som vill ha alla yngel jag får sen han har ett 375 liters att fylla! sen får man väl se om man kan sälja till affären eller nått! Just nu är det kul att se det växa upp iaf.

            Kommentar

            • Qwerty
              • December 2003
              • 526

              #7
              grattis rymdiz :P:P:P kul med yngel men det ska nog gå bättre efter dom inte är proffs på det .P
              363L 4st eldbukar , 3sebra ciklider och 2st jack dempsey , 540L malawi mbunas , 60 molly odling. ska köpa 720L till mina amerikanare snart

              Kommentar

              Arbetssätt...