Upstart av 54l tanganyika

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Paddy
    • April 2011
    • 166

    #31
    Ursprungligen postat av hannesc
    nope. den är typ gjord i glasfiber eller nått. vi grävde fram den under massa gamla lysrampen på lagret på DM. fast micke har börjat ta hem sånna nu. laaseku har en sån i sitt malawi med nu. men vet inte märket på den.
    min är också i glasfiber, då är det säkert samma som din.
    Mvh Matt

    /Ingen regel utan undantag

    Kommentar

    • Nasso
      • November 2010
      • 719

      #32
      Ursprungligen postat av hannesc
      nope. den är typ gjord i glasfiber eller nått. vi grävde fram den under massa gamla lysrampen på lagret på DM. fast micke har börjat ta hem sånna nu. laaseku har en sån i sitt malawi med nu. men vet inte märket på den.
      Du har inte möjlighet att kolla upp vad det är för någon? Hade varit superbussigt! Det var där du jobbade väl?

      Edit: laaseku? Försökte skicka ett privat meddelande men verkar inte finnas en användare som heter så?
      Senast redigerad av Nasso; 07 April 2011, 18:02.
      /Emil Andersson
      120L + 54L Tanganyika, 180L sällskap, 10L Räkor

      Kommentar

      • Auratusen
        • March 2010
        • 874

        #33
        Rockzolid? Fast de kostar dock lika mycket som BTN. Fast de är mycket mera prisvärda än en vanlig BTN bakgrund. De är skitsnygga

        Kommentar

        • Nasso
          • November 2010
          • 719

          #34
          Ursprungligen postat av Auratusen
          Rockzolid? Fast de kostar dock lika mycket som BTN. Fast de är mycket mera prisvärda än en vanlig BTN bakgrund. De är skitsnygga
          Kanske. Kanske.

          Den side, som du forsøgte at se, blev desværre ikke fundet. Fejlen kan skyldes, at siden er blevet slettet, eller at adressen (linket til siden) er forkert.

          Sjukt snygga är de iaf! Blir grymt inspirerad när jag tittar på den sidan. Det blir ett bokmärke jag kommer komma tillbaka till många gånger! En bakgrund kan göra ett helt kar!
          /Emil Andersson
          120L + 54L Tanganyika, 180L sällskap, 10L Räkor

          Kommentar

          • hannesc
            • December 2009
            • 13085

            #35
            jag kan kolla vad de heter ja. jobbar där liksom lite när som helst. inte anställd utan har mest blivit att man varit där så ofta att man numera hjälper till med saker

            aah jag stavade nog fel till namnet där. men han heter nått liknande här

            Kommentar

            • icehacker
              • December 2010
              • 1046

              #36
              Ursprungligen postat av hannesc
              jag kan kolla vad de heter ja. jobbar där liksom lite när som helst. inte anställd utan har mest blivit att man varit där så ofta att man numera hjälper till med saker

              aah jag stavade nog fel till namnet där. men han heter nått liknande här
              Akvariebutiksvolentär? :P
              60l Yngel | 240l Mix | 450l Malawi

              Kommentar

              • hannesc
                • December 2009
                • 13085

                #37
                japp. stämmer bra den beskrivningen. varje torsdakväll är jag där nere. med Mr J.E här på forumet med. en liten inofficell akvarieförening

                Kommentar

                • icehacker
                  • December 2010
                  • 1046

                  #38
                  hehe, låter ju kul
                  60l Yngel | 240l Mix | 450l Malawi

                  Kommentar

                  • hannesc
                    • December 2009
                    • 13085

                    #39
                    det är det. så igår bytte jag vatten på vår utställning. grejjade med lite fläktar till ett saltvattenskar. sen får vi alltid levernas på torsdagar så masa fisk o växter som ska packas upp

                    Kommentar

                    • icehacker
                      • December 2010
                      • 1046

                      #40
                      Då får du first pick på allt med (sorry för OT)
                      60l Yngel | 240l Mix | 450l Malawi

                      Kommentar

                      • hannesc
                        • December 2009
                        • 13085

                        #41
                        japp. så klart

                        sorry för OT

                        Kommentar

                        • Paddy
                          • April 2011
                          • 166

                          #42
                          Nu har jag bytt ut krukan mot ett stenröse, tack för det tipset! det vart mycket bättre
                          Vattnet har börjat bli brunaktigt, vet inte om det syns på bilderna... Senaste vattenbytet gjordes i förrgår. Nån som vet vad det kan bero på? Är det skadligt för fiskarna?
                          Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

                          Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
                          Mvh Matt

                          /Ingen regel utan undantag

                          Kommentar

                          • Paddy
                            • April 2011
                            • 166

                            #43
                            bildkommentarer uppskattas!
                            kan berätta att jag har bestämt mig att köra med en grupp på 8st multifasciatus. såg att akvariehobby i uppsala hade ett bra erbjudande på ett 54l, och det passar ju bra eftersom jag ska till en polare i uppsala nästa vecka, så skall passa på o slå till då. Skulle behöva lite inspiration på inredning, så om nån har bilder på ett snäcklekarkar får ni gärna lägga upp det
                            Mvh Matt

                            /Ingen regel utan undantag

                            Kommentar

                            • Paddy
                              • April 2011
                              • 166

                              #44
                              Kom igen.. nån måste ju ha lite insperationsbilder på lager
                              Mvh Matt

                              /Ingen regel utan undantag

                              Kommentar

                              • Nasso
                                • November 2010
                                • 719

                                #45
                                Ser nice ut! Stenarna passar riktigt bra med bakgrunden!

                                Jag har lagt upp lite inspiration som jag hittat på en mängd olika ställen här:

                                Kan kanske vara nåt som inspirerar någon annan också, det vet jag inte.
                                Vissa av bilderna innehåller nån detalj som jag ville komma ihåg så det kan vara lite "intern" anledning till att jag sparat dem.
                                /Emil Andersson
                                120L + 54L Tanganyika, 180L sällskap, 10L Räkor

                                Kommentar

                                Arbetssätt...