Malawi 112L

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fredrik1
    • February 2009
    • 305

    Malawi 112L

    Hej! Ska starta ett 112L akvarium med malawi, hade tänkt mig Golden/Rödzebra och en till sort om jag har plats.. men jag undrar hur många kan jag ha? kan jag ha 2 honor och en hane av varje sort?
    Min Zoon
  • Rooster
    • March 2006
    • 1468

    #2
    Ursprungligen postat av Fredrik1
    Hej! Ska starta ett 112L akvarium med malawi, hade tänkt mig Golden/Rödzebra och en till sort om jag har plats.. men jag undrar hur många kan jag ha? kan jag ha 2 honor och en hane av varje sort?

    Finns som jag skrev i ett inlägg för en liten stund sen redan mkt skrivet om detta här på fomumet men 3 mbunasarter i 112L är lite i högsta laget. Jag hade nog kört max 2 arter. Ja 1 hane av vardera art och 3 honor kan väl vara lagom tycker jag.
    Fish for Life!!!

    Kommentar

    • Fredrik1
      • February 2009
      • 305

      #3
      Aa, jag tittade lite efter det, men hittade inget direkt där man kunnde få ett bra svar.. så startade en så jag kunnde få svar.. så jag kan ha 1 hane av golden och 3 honor av golden sedan 1 hane röd zebra och 3 honor röd zebra? tack för svaret!!!
      Min Zoon

      Kommentar

      • Rooster
        • March 2006
        • 1468

        #4
        Ursprungligen postat av Fredrik1
        Aa, jag tittade lite efter det, men hittade inget direkt där man kunnde få ett bra svar.. så startade en så jag kunnde få svar.. så jag kan ha 1 hane av golden och 3 honor av golden sedan 1 hane röd zebra och 3 honor röd zebra? tack för svaret!!!
        Ja det borde funka bra! No reason!
        Fish for Life!!!

        Kommentar

        Arbetssätt...