Botia Striata

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Klas Bengtsson

    • March 2007
    • 424

    Botia Striata

    Min Zebrabotia den en blev tjock är den gravid? och har en smal där är den köns hane för smal? och har den tjock för hona?? den brukar ligger den i hörnet vid dropvärme för den tjocka är den hona?? eller hur dåå?? Är den blir gravid?? el sjukdom?? eller hur då.. jag har aldrig sett den själv..
    Senast redigerad av Klas Bengtsson; 04 March 2008, 11:38.
  • Klas Bengtsson

    • March 2007
    • 424

    #2
    har den äter upp av platy o guppy eller hur dåå?? jag såg den finns nån yngel där oxåå.. hur kommer den blir tjock en av den två där dåå??? undrar jag det..

    Kommentar

    • memman
      • September 2006
      • 39

      #3
      Den har nog hittat något gott att äta. Inte yngel kanske men en och annan snigel kanske har slunkit ner

      Vi har 6 striator i vårt stora kar och de har lite olika kroppsform. Det sägs ju att honorna skall vara rundare i kroppen än hanarna men det är svårt att se skillnad på rund och mätt ibland
      -= 720 Västafrika =-
      -= 200 Asien =-
      -= 103 Viktoria =-
      -= 48 Sydamerika =-

      Elakast vinner...

      Kommentar

      • Klas Bengtsson

        • March 2007
        • 424

        #4
        Ursprungligen postat av memman
        Den har nog hittat något gott att äta. Inte yngel kanske men en och annan snigel kanske har slunkit ner

        Vi har 6 striator i vårt stora kar och de har lite olika kroppsform. Det sägs ju att honorna skall vara rundare i kroppen än hanarna men det är svårt att se skillnad på rund och mätt ibland
        bra tack hjälper den.. så tror den äter snigelor där så jag slipper orolig mig där.. är tjocka den hona?? eller hur dååå????

        Kommentar

        Arbetssätt...