utställningar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Golfbollen
    • February 2003
    • 389

    utställningar

    När är närmaste utställning?
    Och måste man göra nåt speciellt för att komma in?
    Om det blir nån, Vart?
  • Olle A
    • January 2002
    • 1661

    #2
    Ännu är inget bestämt, men det har varit tal om en killiutställning i Göteborg till våren. Jag återkommer när jag vet om den blir av och i så fall när-var-hur. Killiutställningar är öppna för alla och brukar avslutas med att alla fiskarna säljs på auktion.

    Olle

    Kommentar

    • Pär J.
      • March 2002
      • 284

      #3
      I höst hålls den stora utställningen i Köpenhamn, mycket fin fisk från värdlens alla hörn, mest skandinavien.

      20-21 september
      Valby Medborgerhus i Köpenhamn

      /Pär

      Kommentar

      • Olle A
        • January 2002
        • 1661

        #4
        Tyvärr blir det ingen killiutställning i Göteborg i år. Däremot kommer det att bli killidagar i Göteborg den 5-6 april med föredrag, diskussioner och en auktion på killis. Platsen är Göteborgs akvarieförenings lokal i f d Underåsskolan på Blekeallén i Gårda och det börjar kl 14.00 på lördagen.

        Olle

        Kommentar

        • wierdalien
          • February 2003
          • 936

          #5
          Är det öppet för alla att komma dit?


          Akvarievännerna I Borås
          http://www.bostream.nu/blue/aib
          -----------------------

          Kommentar

          • Olle A
            • January 2002
            • 1661

            #6
            Senast 31/3 ska man anmäla sig till Gunnar Åsblom på tel 0300-628 24. Det är öppet för alla att göra det, oavsett om man är med i SKS eller inte. Troligen är det mat och övernattning som är det viktigaste, så man blir nog inte bortjagad om man kommer oanmäld till föredragen och auktionen. Men hur som helst uppskattas det mycket om ni anmäler er och det finns inte obegränsat med plats. Göteborgs killigrupp ska träffas i morgon och prata mer om det hela. Jag återkommer med närmare besked efter det.

            Olle

            Kommentar

            • Olle A
              • January 2002
              • 1661

              #7
              Även om ni bara ska vara med på föredragen och/eller auktionen uppskattas det MYCKET om ni anmäler er först. Välkomna med era anmälningar! Kanske är killidagarna något för en föreningsresa?

              Olle

              Kommentar

              • wierdalien
                • February 2003
                • 936

                #8
                skall fundera på saken. har haft killies förut och även varit medlem. just nu kör jag på ungfödare...


                Akvarievännerna I Borås
                http://www.bostream.nu/blue/aib
                -----------------------

                Kommentar

                Arbetssätt...