nu blev jag förvirrad

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • red cap 74
    • January 2006
    • 30

    nu blev jag förvirrad

    läste om kamhane som en hade i ett 15 l tror jag det var tillsammans med tetror,jag har så länge villat släppa ner en kamphane i mitt kar ,men blivit avrådd pgu av slöjisarna jag har2 st,men har nu lässt på denna sida att tetror och sorgmanteltetror ska bita på slöjisarna och guppyna"2"men mina guppys och slöjisarna svansar får vara ifred inga bittna här inte ,vad tror ni kan jag prova med en kamphane i?
  • Dreeamcatcher
    • August 2004
    • 179

    #2
    Ursprungligen postat av red cap 74
    läste om kamhane som en hade i ett 15 l tror jag det var tillsammans med tetror,jag har så länge villat släppa ner en kamphane i mitt kar ,men blivit avrådd pgu av slöjisarna jag har2 st,men har nu lässt på denna sida att tetror och sorgmanteltetror ska bita på slöjisarna och guppyna"2"men mina guppys och slöjisarna svansar får vara ifred inga bittna här inte ,vad tror ni kan jag prova med en kamphane i?
    Kamphanen kommer troligen ge sig på slöjstjärarnas+guppys fenor eftersom de kan tolka det som en annan hanes fenor!
    Jag avråder dig att ha kampfisk i ditt akvarium, i sånna fall passar det bättre med ett eget kar för kampfiskhanen.
    Driver hemsidan: www.kampfisk.just.nu

    Allt du behöver veta om kampfisken!

    Kommentar

    Arbetssätt...