Dvärgguramis

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jeza
    • January 2003
    • 379

    #16
    Jag tackar ödmjukast för din sammetslena komplimang!
    Man har ju lite erfarenhet nu så visst kan jag rädda torskbeståndet
    genom att offra en dag för att inreda 17litraren så är det ingar problem!
    Däremot så skulle jag vilja avråda dig starkt från att sätta dina Guramis ihop med späckhuggare som du var inne på härom kvällen.
    Jag kollade upp den och den är en kött-(fisk)ätare så den är kanske inte så lämplig då det smutsar ner väldigt i vattnet..
    Orcae Ita!

    Kommentar

    • Jeza
      • January 2003
      • 379

      #17
      Jag tackar ödmjukast för din sammetslena komplimang!
      Man har ju lite erfarenhet nu så visst kan jag rädda torskbeståndet
      genom att offra en dag för att inreda 17litraren så är det ingar problem!
      Däremot så skulle jag vilja avråda dig starkt från att sätta dina Guramis ihop med späckhuggare som du var inne på härom kvällen.
      Jag kollade upp den och den är en kött-(fisk)ätare så den är kanske inte så lämplig då det smutsar ner väldigt i vattnet..
      Orcae Ita!

      Kommentar

      • Commodore 64
        • January 2003
        • 15

        #18
        Tack Jeza för ditt tips. Jo, jag har hört att Späckhuggaren ska vara en problemfisk och att den dessutom är fenätare. Annars ska visst Späckhuggare fungera alldeles utmärkt tillsammans med Kardinaltetror då dessa kan spela ett biologiskt viktigt dubbelspel med varandra.

        Kommentar

        • Commodore 64
          • January 2003
          • 15

          #19
          Tack Jeza för ditt tips. Jo, jag har hört att Späckhuggaren ska vara en problemfisk och att den dessutom är fenätare. Annars ska visst Späckhuggare fungera alldeles utmärkt tillsammans med Kardinaltetror då dessa kan spela ett biologiskt viktigt dubbelspel med varandra.

          Kommentar

          Arbetssätt...