Mosaikgurami + Marmorgurami

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pierre
    • November 2002
    • 279

    Mosaikgurami + Marmorgurami

    Hej!

    Nån som känner till någon akvariebutik i Storstockholm som har mosaikgurami och marmorgurami? Tänkte ifall nån visste så här, på rak arm...

    Mvh// Pierre
    (check my profile)
  • Mogwai
    • November 2002
    • 3021

    #2
    Vilken del av Stockholm é du ute efter ???

    Kommentar

    • Pierre
      • November 2002
      • 279

      #3
      Ursprungligen skickat av Mogwai
      Vilken del av Stockholm é du ute efter ???
      Helst norra sidan, men det kvittar egentligen. Bara det finns några fina exemplar så kan man ju offra sig och åka en bit...
      Mvh// Pierre
      (check my profile)

      Kommentar

      • Mogwai
        • November 2002
        • 3021

        #4
        På Akvarielagret i Bromma samt på Bromma Zoo så finns det. Norr om Stockholm så har du bland annat ZooCompaniet i Arninge, Täby Zoo samt Zoo butiken i Åkersberga.
        Finns en hel del att välja på med andra ord ju. *s*

        Kolla i Gula sidorna så hittar du säkert en hel del andra zoo-butiker också.

        På butiken hemma i Åkersberga så vet jag att det finns marmorguramisar.
        Senast jag var på ZooCompaniet i Arninge så hade de mosaikguramisar där, inte så stora kanske men de hade ett gäng som såg fina ut.
        På Täby Zoo så brukar de ha mosaikguramisar samt marmor.

        Lycka till.

        Kommentar

        • mare
          • September 2003
          • 32

          #5
          Köpte mina mosaikguramisar idag på ZooKompaniet och de är inte så bra på fiskar där de visste inte vilka som var hane eller hona,men de har bra priser o rena akvarier."bättre i Åkersberga där de är billigare o kan ta hem om man vill ha något speciellt"Iallafall när jag kom hem o släppte ner de i karet så såg jag att den ena guramin var enögd!!!Ett återkommande problem då jag köpte mina första fiskar så var en lykttetra också enögd!!!
          M.V.H MARRE

          Kommentar

          Arbetssätt...