Black Molly gravid? (har bilder)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • blbftw
    • November 2007
    • 16

    Black Molly gravid? (har bilder)

    Hejsan!

    Var och köpte en Black Molly som jag själv tyckte var grotesk, synd att säga så om djur men tycker hon är riktigt ful, men tror att om hon avlar av sig kan det bli något fräckt. Ful eller inte (tycker om henner ändå) jag tror hon bär och att hon snart kommer föda, skulle bara vilja ha detta bekräftat, eftersom jag köpte henne för 3 dar sedan och inte har en aning om hur hon såg ut innan.

    tagit tre bilder de ligger på denna länken:



    ursäkta kvaliten, som sagt väldigt svårt att ta bilder på fiskar, speciellt med mobilen. hah, tack på förhand
  • blbftw
    • November 2007
    • 16

    #2
    Note;

    Fenorna är ej trasiga som det kan ser utpå bilden, det är guldigt bara.

    Kommentar

    • Guest

      #3
      Nog ser hon högdräktig ut allt.
      Gick det hanar i samma kar då?
      (Och ja, ful var hon! )

      Kommentar

      • blbftw
        • November 2007
        • 16

        #4
        Ja det gjorde det, verkade det som när jag tittade =P. Hoppas något yngel överlever. Tack så mkt!

        Kommentar

        • tummen
          • March 2005
          • 5199

          #5
          Ursprungligen postat av blbftw
          Hejsan!

          Var och köpte en Black Molly som jag själv tyckte var grotesk, synd att säga så om djur men tycker hon är riktigt ful, men tror att om hon avlar av sig kan det bli något fräckt. Ful eller inte (tycker om henner ändå) jag tror hon bär och att hon snart kommer föda, skulle bara vilja ha detta bekräftat, eftersom jag köpte henne för 3 dar sedan och inte har en aning om hur hon såg ut innan.

          tagit tre bilder de ligger på denna länken:



          ursäkta kvaliten, som sagt väldigt svårt att ta bilder på fiskar, speciellt med mobilen. hah, tack på förhand
          Kunde tyvärr inte öppna länken, menom hon har gått med hanar innan så är hon säkerligen havande och kommer föda flera kullar framöver eftersom de har FÖRRÅDSBEFRUKTNING.....
          Thomas "tummen" Wallén

          Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

          Kommentar

          Arbetssätt...