Silvermollys

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sucksdorff
    • December 2006
    • 239

    #16
    Stå på dej kristoffer! Jobbigt med alla dessa besserwissers

    Kommentar

    • Stoffy34
      • April 2007
      • 882

      #17
      Ursprungligen postat av sucksdorff
      Stå på dej kristoffer! Jobbigt med alla dessa besserwissers

      eller hur!!

      det tycker jag med, lite väl mycket sånt här

      men man får ju också bra tips, så man får väl stå ut med en del i guess

      ha en bra helg!!

      Kristoffer

      Kommentar

      • Martin.M
        • March 2007
        • 117

        #18
        Visst ska man stå på sig, men också lyssna på tips från dom som är erfarna.
        Det är i alla fall anledningen till att jag hänger på forum, att lära mig från andra som vet bättre.

        När det är helt galet och levande djur inblandade tycker jag det är självklart att man ska säga till
        Även om dom kanske ser ut att trivas så är det som sagt inte säkert att dom göra det, firrar kan ju tyvärr inte säga till själva!
        Last.FM

        Kommentar

        • rsoderberg
          • February 2007
          • 954

          #19
          Ursprungligen postat av Stoffy34
          eller hur!!

          det tycker jag med, lite väl mycket sånt här

          men man får ju också bra tips, så man får väl stå ut med en del i guess

          ha en bra helg!!

          Kristoffer
          Varför är du här och ställer frågor om du inte gillar svaren, man har ju bättre saker för sig än att försöka lära någon som redan vet allt! eller hur?

          Kommentar

          • Stoffy34
            • April 2007
            • 882

            #20
            Ursprungligen postat av rsoderberg
            Varför är du här och ställer frågor om du inte gillar svaren, man har ju bättre saker för sig än att försöka lära någon som redan vet allt! eller hur?
            jojo

            men vissa av svaren man får är av den lite dryga sorten, och sånt gillar vissa människor inte

            comprende???

            Kommentar

            • Stoffy34
              • April 2007
              • 882

              #21
              Ursprungligen postat av Martin.M
              Visst ska man stå på sig, men också lyssna på tips från dom som är erfarna.
              Det är i alla fall anledningen till att jag hänger på forum, att lära mig från andra som vet bättre.

              När det är helt galet och levande djur inblandade tycker jag det är självklart att man ska säga till
              Även om dom kanske ser ut att trivas så är det som sagt inte säkert att dom göra det, firrar kan ju tyvärr inte säga till själva!
              hej!

              helt rätt

              så är det
              ingen mening att börja tjafsa om ingenting!
              bättre att använda en trevlig ton, och lära sig av varandra

              det mår alla bäst av!!

              ha re

              Kristoffer

              Kommentar

              • rsoderberg
                • February 2007
                • 954

                #22
                Ursprungligen postat av Stoffy34
                jojo

                men vissa av svaren man får är av den lite dryga sorten, och sånt gillar vissa människor inte

                comprende???
                Ja det kan jag förstå, men å andra sidan så väljer man själv hur man vill uppfatta saker. Jag kan inte tänka mig att den som skriver menar att vara dryg, det är kanske så att det uppfattas som drygt? Hur som helst tror jag att alla är här av samma anledning, att lära sig saker, få tips och sist men inte mins att se till att firrarna har det så bra som möjligt. Tänk om t.ex. hundar skulle bli behandlad som många fiskar, jag köpte 10 golden, 5 dobberman igår. Nu har de 5 dobberman bitit ihjäl nästan alla golden, vad tycker ni att vi ska göra? Men de äter i alla fall bra, så dom verkar trivas i sin nya hundgård på 2 kvadratmeter. Lite sarkastiskt kanske, men alla djur är levande varelser men det verkar som om det gäller olika lagar för dem, och de har olika värde verkar det som.

                Kommentar

                • Stoffy34
                  • April 2007
                  • 882

                  #23
                  Ursprungligen postat av rsoderberg
                  Ja det kan jag förstå, men å andra sidan så väljer man själv hur man vill uppfatta saker. Jag kan inte tänka mig att den som skriver menar att vara dryg, det är kanske så att det uppfattas som drygt? Hur som helst tror jag att alla är här av samma anledning, att lära sig saker, få tips och sist men inte mins att se till att firrarna har det så bra som möjligt. Tänk om t.ex. hundar skulle bli behandlad som många fiskar, jag köpte 10 golden, 5 dobberman igår. Nu har de 5 dobberman bitit ihjäl nästan alla golden, vad tycker ni att vi ska göra? Men de äter i alla fall bra, så dom verkar trivas i sin nya hundgård på 2 kvadratmeter. Lite sarkastiskt kanske, men alla djur är levande varelser men det verkar som om det gäller olika lagar för dem, och de har olika värde verkar det som.
                  hej!

                  det där var också en jävla jämförelse!!

                  men visst, jag köper en del av det du säger

                  men nu lägger vi ner den här sandlådediskussionen tycker jag

                  alla får tycka som de vill, ok!!

                  Kristoffer

                  Kommentar

                  Arbetssätt...