Svärdbärare slö (gömmer sig) ???

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Cold
    • March 2006
    • 1127

    Svärdbärare slö (gömmer sig) ???

    min svärdbärare (hona) ha börjat gömma sig,å värka va slö,ser inte någon synlig sjukdom.Hon är under en kruka nu,kan de va att hon e med barn(hur se man det isf)?
    Nu ha hon laggt sig breve roten,börja bli orolig...

    Vad kan de vara??? Snabba svar tack(om nån vet)
    540 L Modell större - 100 L Guppy uppfödning + Fjäril - 30L Släkt för tillfälle - 10L Räkor
  • Cold
    • March 2006
    • 1127

    #2
    Här e ett kort som jag tog nyss (kass bild,tog det med mobilen) ibland åker hon omkring på ytan :S
    540 L Modell större - 100 L Guppy uppfödning + Fjäril - 30L Släkt för tillfälle - 10L Räkor

    Kommentar

    • Cold
      • March 2006
      • 1127

      #3
      nu e jag orolig.....,nu flyter hon på ytan (simmar lite också) men vill inte hon ska dö. Asså hon kan ju simma men veka inte vilja
      540 L Modell större - 100 L Guppy uppfödning + Fjäril - 30L Släkt för tillfälle - 10L Räkor

      Kommentar

      • Cold
        • March 2006
        • 1127

        #4
        hon e död:/:/:/
        540 L Modell större - 100 L Guppy uppfödning + Fjäril - 30L Släkt för tillfälle - 10L Räkor

        Kommentar

        • macke_fisk
          • December 2005
          • 4442

          #5
          synd att hon dog ....men är inte det en platyhona??....tycker det ser ut som de
          MVH macke_fisk

          Kommentar

          • Cold
            • March 2006
            • 1127

            #6
            nix,ja ha inga sånna kvar (min lillebror tig dom) svärdbärarna e relativt små,dom ha inte vuxe klart.
            540 L Modell större - 100 L Guppy uppfödning + Fjäril - 30L Släkt för tillfälle - 10L Räkor

            Kommentar

            Arbetssätt...