min gyppyhona (gravid)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • piggepelle
    • March 2007
    • 168

    #16
    Hej!
    mina 3 guppyhonor var tjocka när jag fick dom för 1 ½ vecka sen men nu är ingen tjock lägre och jag har inte sett något yngel och två av dom har en fläck kvar, hur kan de komma sig??
    piggepelle

    Kommentar

    • fiskchrille
      • March 2007
      • 16

      #17
      Ursprungligen postat av piggepelle
      Hej!
      mina 3 guppyhonor var tjocka när jag fick dom för 1 ½ vecka sen men nu är ingen tjock lägre och jag har inte sett något yngel och två av dom har en fläck kvar, hur kan de komma sig??


      när min första guppyhona var gravid var hon sån jag såg inte ett enda yngel.
      det beror antagligen på att det inte kom särskilt många yngel och de blev uppätna. men det verkar konstigt att 3 st skulle ha varit samtidigt? och den svarta fläcken har de även om de inte är gravida.

      Kommentar

      • piggepelle
        • March 2007
        • 168

        #18
        Ursprungligen postat av fiskchrille
        när min första guppyhona var gravid var hon sån jag såg inte ett enda yngel.
        det beror antagligen på att det inte kom särskilt många yngel och de blev uppätna. men det verkar konstigt att 3 st skulle ha varit samtidigt? och den svarta fläcken har de även om de inte är gravida.
        okej tack
        alla hade ju svarta fläckar och ja har sett någonstans att den bara har den när den är med yngel...hehe
        Senast redigerad av piggepelle; 26 March 2007, 18:07.
        piggepelle

        Kommentar

        • fiskchrille
          • March 2007
          • 16

          #19
          Ursprungligen postat av piggepelle
          okej tack
          alla hade ju svarta fläckar och ja har sett någonstans att den bara har den när den är med yngel...hehe

          jo många tror det men honorna har nästan alltid en svart fläck vid ( ? ) baken* :S så kallar vi det

          Kommentar

          Arbetssätt...