Endlers i Sthlms-området?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • SandraW
    • September 2006
    • 163

    Endlers i Sthlms-området?

    Förlåt om tråden ligger på fel forum, vet inte riktigt vart den ska ligga...

    Till frågan, var i Sthlms-området kan jag hitta fina endlers? Djuraffär eller privat, vad är bäst?
    Har funderat på att skaffa ett gäng till mitt 200 liters, tror det skulle bli fint .

    /Sandra
  • Jessi77
    • July 2006
    • 157

    #2
    De flesta djurbutiker tror jag har så man kan beställa den art man vill om det ej finns hemma. Vet att Arken i Globen har så iaf... Men kanske vill se dem först..?

    Kommentar

    • evus
      • September 2006
      • 729

      #3
      Hejsan,

      Gå in på www.zoonen.com och sök på endlers så får
      du flera billiga sökträffar i Stockholm.

      Lycka till! //Eva
      This is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.

      Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klart

      Kommentar

      • SandraW
        • September 2006
        • 163

        #4
        Tack båda två

        Kommentar

        • Mamma Mia
          • December 2004
          • 2504

          #5
          Södermalms akvarieaffär har definitivt FINA och friska ex. Krukmakargatan på Södermalm
          Always look at the bright side of life

          Kommentar

          • MaxRobban
            • August 2006
            • 1048

            #6
            Endlers i 200 liters akvarium blir gott om plats.. det finns inte så många andra fiskar du kan ha tillsammans med dem.. går ju bara med riktigt små fiskar, annars försvinner dina yngel.. små malar går också bra att ha.. eller den lilla Dvärgtandkarpen.. men då du har så pass stort akvarium så känns det som du behöver en massa Endlers för de bara ska synas..

            Åker du på storauktionen i Haninge nästa söndag är jag säker på att det finns många påsar Endlers där att köpa också.. vi är många som har Endlers i Stockholm så tjoa på annonser också, är säker på du kommer få tag på fiskar,

            Hälsn Robban

            Kommentar

            Arbetssätt...