Guppys =/

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tikkatikkatini
    • February 2006
    • 181

    Guppys =/

    Har haft mina guppys ett bra tag nu.. Men alltså.. Jag har börjat tröttna på dem lite smått.. Har två hanar och fyra honor..
    Men nu är det ju så att bara gold medlemmar får lägga upp anonnser. Och jag vill bli av med mina till ett bra pris..
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Det är nog rätt svårt att få ett "bra" pris för dem. Kolla med akvarieaffären om de vill ta emot fiskarna och kanske byta med något, tex mat eller om du kan få ett bättre pris på nya fiskar.
    Har du ingen i din närhet som har akvarium som är villig att ta över dessa, så kan du ju se dina fd guppy igen .
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Raven
      • February 2005
      • 15385

      #3
      bortskänkes på annonsdirekt
      LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
      Faktatråd Om AkvarieVatten
      Växtakvaristernas Paradis

      Kommentar

      • onlyme

        #4
        Eller om det finns någon akvarieklubb/förening i din ort som anordnar storauktioner..

        Kommentar

        • Madguppy
          • April 2006
          • 177

          #5
          hur kan man tröttna på Guppys? om du är trött så behöver inte du titta på dem. mata dem bara :P

          Gör en annons på blocket eller nåt.

          Kommentar

          • Tikkatikkatini
            • February 2006
            • 181

            #6
            jovisst.. ska ja bara mata dem?? Akvariet då? ska ja låta det gro igen?? nej tack.. d vill jag inte.. så mycket ogillar jag inte mina guppys..
            Saken är den att jag inte orkar göra rent ett 100 liters och sen ett på 20 liter.. eftersom man måste göra rent det lilla oftare än d stora.

            Kommentar

            • Raven
              • February 2005
              • 15385

              #7
              Ursprungligen postat av Tikkatikkatini
              20 liter.. eftersom man måste göra rent det lilla oftare än d stora.
              har ja inte märkt.
              lägger kanske 20min per månad i skötsel på mitt 37liters bortsett matningen och fiskarna lever å mår bra och räkorna är värre än kaniner.
              LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
              Faktatråd Om AkvarieVatten
              Växtakvaristernas Paradis

              Kommentar

              • lenis3
                • June 2004
                • 2254

                #8
                www.firren.com och www.akvarieguiden.nu <- där kan du sätta upp gratisannonser (och förhoppningsvis på ciklid.se inom en snar framtid, annonsbörsen är nere nu..)
                Min zoon
                Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

                Kommentar

                Arbetssätt...