Min runda Molly..

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inez
    • January 2006
    • 98

    Min runda Molly..

    Hej, så konstigt....i lördags kväll tog jag bort minmolly hona som var jätte rund om magen, hon får nu simma i ett eget litet kar för jag vill så gärna ha lite yngel... Men nu ser hon inte alls så tjock ut längre..? Varför tycker det är jätte konstigt. Vad ska jag göra, ska hon få gå tillbaks till dom andra molly kompissarna? Vet ju inte nu om hon bär på yngel eller ej..

    Någon som vet hur jag ska göra.

    mvh Nina
    sol hav och kaffe....
  • Watermelon
    • November 2005
    • 140

    #2
    Ursprungligen postat av Inez
    Hej, så konstigt....i lördags kväll tog jag bort minmolly hona som var jätte rund om magen, hon får nu simma i ett eget litet kar för jag vill så gärna ha lite yngel... Men nu ser hon inte alls så tjock ut längre..? Varför tycker det är jätte konstigt. Vad ska jag göra, ska hon få gå tillbaks till dom andra molly kompissarna? Vet ju inte nu om hon bär på yngel eller ej..

    Någon som vet hur jag ska göra.

    mvh Nina
    Kan hon ha fött och ätit upp sina yngel?
    110 Liters Fisksoppa, vill och ska renovera fiskbeståndet nån gång...
    Ancistrus, Fläckig Pansarmal, Platy, Endlers Guppy, Kopparbarb, Ampullaria, Afrikansk Jättefilterräka

    20 Liters Räkkar
    Två CR (ska införskaffas fler) och en körsbärsräka som har fått flytta från stora akvariet.

    Kommentar

    • PlatyYngel
      • January 2006
      • 1105

      #3
      Eller bajsat av sej allt? Det händer att dom gör det.
      / Marcus

      Kommentar

      • mayday
        • November 2005
        • 2085

        #4
        trott att mina skulle föda vilken sekund som helst.. läger dom i yngelvagga

        3h senare är dom smala o har bara bajsat en massa
        ______________________________________________

        "Never underestimate the power of stupid people in large groups."

        Kommentar

        Arbetssätt...