Färgglad stimmfisk

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nina82
    • January 2008
    • 6610

    #31
    Ursprungligen postat av Simon--B
    Ja men ändå tack för all hjälp skabli roligt att se om man kan få några panda-pansarmals yngel eftersom det är Brons valör Har du lyckats med det någon gång Nina? Mvh SImon
    När de var ganska nya fick vi några vita korn på rutan bakom en javamossa. Jag skapade en tråd om det och bla. Azur trodde att det var snäckägg (om jag inte missminner mig). Än idag är jag osäker. Har fortfarande inte sett något liknande och snäckägg har jag sett många gånger sedan dess. Ser inte alls ut som dessa korn gjorde. Tyvärr så skrapade jag bort äggen eftersom jag inte ville ha någon snäckinvassion så jag får nog aldrig veta. Hoppas dock på lek så småningom
    12L 12L 24L 24L 24L 24L
    38L 54L 54L 63L 450L

    Kommentar

    • Simon--B
      • May 2008
      • 720

      #32
      Ursprungligen postat av Nina82
      När de var ganska nya fick vi några vita korn på rutan bakom en javamossa. Jag skapade en tråd om det och bla. Azur trodde att det var snäckägg (om jag inte missminner mig). Än idag är jag osäker. Har fortfarande inte sett något liknande och snäckägg har jag sett många gånger sedan dess. Ser inte alls ut som dessa korn gjorde. Tyvärr så skrapade jag bort äggen eftersom jag inte ville ha någon snäckinvassion så jag får nog aldrig veta. Hoppas dock på lek så småningom
      Okej det var ju tråkigt Men det kommer väl igen kanske

      Är Nyckelhålscikliden lätt att få lek på? Och hur är deras lekbeteend? Hade varit roligt om man kunde få lek på dem!
      Mvh Simon

      Kommentar

      • Nina82
        • January 2008
        • 6610

        #33
        Ursprungligen postat av Simon--B
        Okej det var ju tråkigt Men det kommer väl igen kanske

        Är Nyckelhålscikliden lätt att få lek på? Och hur är deras lekbeteend? Hade varit roligt om man kunde få lek på dem!
        Mvh Simon
        Någon annan får svara på den frågan .. Har aldrig haft dessa, tyvärr
        12L 12L 24L 24L 24L 24L
        38L 54L 54L 63L 450L

        Kommentar

        • Simon--B
          • May 2008
          • 720

          #34
          Ursprungligen postat av Nina82
          Någon annan får svara på den frågan .. Har aldrig haft dessa, tyvärr
          Okej Hoppas någon hittar in på tråden som har haft nyckelhålscikliden och fårr lek på den ! Mvh Simon

          Kommentar

          • Bordusius
            • October 2008
            • 108

            #35
            Ursprungligen postat av Simon--B
            Jag ska starta mitt nya 112 liters akvarium snart och vill köpa en färgglas stimmfisk till mina Nyckelhålsciklider. Stimmfisken ska gärna vara tex röd eller någon annan stark färg. Kan ni ge förslag på några sådana stimmfiskar? Mvh Simon
            Röd Platy eller Tuxedo platy kanske (röd med svart på sidan).
            I am awaiting the day when human biology catches up with its own self declared delusion of grandeur...and i will be waiting

            Kommentar

            Arbetssätt...