Någon som beställt akvarie från gecko zoo?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jessi_86
    • November 2007
    • 232

    Någon som beställt akvarie från gecko zoo?

    Dom säljer tyska juwel och skickar hem om man vill. Dom säljer ju juwel vision som jag är otroligt sugen på för 7975:- frågade här i djuraffären vad ett sånt skulle kosta och det var ju över 13 000:- det har jag inte lust att slänga ut.

    Någon som beställt därifrån? är kvalitén bra och så? dom är seriösa?
    Hittade dom via en länk på blocket, deras hemsida är snart igång.
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Då skulle jag hellre köra till Göteborg och köpa akvariet som du är intresserad av då jag såg att du bor i Jönköping, de tar 7595:- på tex Herkules zoo, om det är ett 450 du är sugen på. http://www.herkuleszoo.se/akvaristik.html
    Det är ändå 500:- billigare och det priset du fick, är det med frakt eller utan?
    Kvalitén på Juwel är bra, du får mycket för de pengarna, men några 13 000 skulle jag personligen inte ge för då finns det en bunte andra kar jag hellre skulle köpt.
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Jessi_86
      • November 2007
      • 232

      #3
      Det på herkules zoo är det akvariet + möbeln? det står så uppdelat på vissa t.ex akvarium, möbler, belysning...etc

      sen är det ett tillfälligt pris tro eller har dom oftast relativt billiga saker?

      Kommentar

      • PierreS24
        • January 2009
        • 80

        #4
        Jag rekommenderar dig till att snacka lite snabbt med Micke på Djurmagazinet och be honom kolla upp vad det finns för liknande akvarium för billigare pris. Vet att MP Aquarien brukar ha ett par fina akvarium med "Back to Nature" bakgrund och pump, doppvärmare, Akvariemöbel etc till finare priser.

        Så fortsätt att kolla runt, Akvariemarknaden är otroligt stor och Djurmagazinet är dem med störst sortiment i trakten. Finns givetvis akvarium att fixa hem som inte finns i lager, så kolla runt och slå inte hammaren i bordet ännu!

        Edit : Kan tillägga att det alltid finns beg. också komplett med fiskar och allt för otroliga priser ibland så släng ett öga på annonsidor som blocket så kanske du hittar något kul! Lycka till.
        Senast redigerad av PierreS24; 12 January 2009, 04:15. Anledning: La till mer info & tog bort otillåtet material.

        Kommentar

        • Gaffel
          • December 2007
          • 6200

          #5
          Forum regel, inga negativa omnämnande om personer eller företag eftersom dom inte kan försvara sig.
          Life's a bitch and then you die..
          "I might be right handed but im always left-winged"
          Skriv på!

          Kommentar

          • Jessi_86
            • November 2007
            • 232

            #6
            Ursprungligen postat av PierreS24
            Jag rekommenderar dig till att snacka lite snabbt med Micke på Djurmagazinet och be honom kolla upp vad det finns för liknande akvarium för billigare pris. Vet att MP Aquarien brukar ha ett par fina akvarium med "Back to Nature" bakgrund och pump, doppvärmare, Akvariemöbel etc till finare priser.

            Så fortsätt att kolla runt, Akvariemarknaden är otroligt stor och Djurmagazinet är dem med störst sortiment i trakten. Finns givetvis akvarium att fixa hem som inte finns i lager, så kolla runt och slå inte hammaren i bordet ännu!

            Edit : Kan tillägga att det alltid finns beg. också komplett med fiskar och allt för otroliga priser ibland så släng ett öga på annonsidor som blocket så kanske du hittar något kul! Lycka till.
            men tar djurmagazinet hem tyskt? för tyska alt är väl billigast om man ska ha snygga med möbel? för som sagt jag frågade efter vision 450 i vanliga djuraffären i stan och det låg på 13000:- tror t.o.m det var mer.. :S

            känns som 7595:- för vision är rätt billigt? om det inte finns nåt beg som du sa. Hittade ett men hon skulle ha 10 000:- för sitt

            Kommentar

            • PierreS24
              • January 2009
              • 80

              #7
              Måste det vara just ett Juwel då? Finns snarlika akvarium som är billigare än dem.. Och vilken var den vanliga djuraffären du kollade med?

              Och ja jag antar att Djurmagazinet tar in tyskt, dem har ju bredast sortiment i småland så det skadar ju inte att fråga!

              Kommentar

              • Jessi_86
                • November 2007
                • 232

                #8
                Ursprungligen postat av PierreS24
                Måste det vara just ett Juwel då? Finns snarlika akvarium som är billigare än dem.. Och vilken var den vanliga djuraffären du kollade med?

                Och ja jag antar att Djurmagazinet tar in tyskt, dem har ju bredast sortiment i småland så det skadar ju inte att fråga!
                Nae då det måste inte vara juwel men det är de enda jag vet. Kanske ska kolla med djurmagazinet och se va dom säger.

                Vilka märken ser snarlika ut då?

                Kommentar

                • ansjo
                  • November 2005
                  • 29967

                  #9
                  Ursprungligen postat av Jessi_86
                  Det på herkules zoo är det akvariet + möbeln? det står så uppdelat på vissa t.ex akvarium, möbler, belysning...etc

                  sen är det ett tillfälligt pris tro eller har dom oftast relativt billiga saker?
                  Det är med möbel, och dessa priser är ordinariepriser.
                  /Anders

                  Medlem i NCS - givetvis!

                  Kommentar

                  Arbetssätt...