Bränd hemsida

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mandan
    Banned
    • April 2008
    • 210

    Bränd hemsida

    Jag var ute och sökte och så hittade jag en hemsida om vad man ska ha på sitt bröllop. Såå bränt.. Man skulle placera ut guldfiskskålar.. Ahh läs allt själva...

  • Nina82
    • January 2008
    • 6610

    #2
    Usch.. Inget jag skulle vilja sitta att titta på som gäst på ett bröllop

    Sitta där och äta gott och ha det bra samtidigt som stackars slöjstjärten tittar på med bedjande ögon

    Nej tack!
    12L 12L 24L 24L 24L 24L
    38L 54L 54L 63L 450L

    Kommentar

    • mandan
      Banned
      • April 2008
      • 210

      #3
      Jag håller med dig... Skulle ta med alla fiskar hem isåfall..

      Kommentar

      • Patrik Steen
        • May 2006
        • 8464

        #4
        Tycker det börjar flippa ut det här med Slöjstjärtar satan vilket liv det blir var gång sånt här nämns..
        Mvh.Patrik

        Kommentar

        • JojjeN
          • June 2008
          • 3567

          #5
          Ursprungligen postat av Patrik Steen
          Tycker det börjar flippa ut det här med Slöjstjärtar satan vilket liv det blir var gång sånt här nämns..
          Till viss del håller jag med dig, men å andra sidan är det bra ju mer det hörs att det inte är okej.
          Senast redigerad av JojjeN; 20 November 2008, 20:08.
          Tillbaks efter paus.

          Kommentar

          • Nina82
            • January 2008
            • 6610

            #6
            Ursprungligen postat av Patrik Steen
            Tycker det börjar flippa ut det här med Slöjstjärtar satan vilket liv det blir var gång sånt här nämns..
            Det har ju egentligen ingen betydelse om det är en slöjstjärt eller en Discus tex men nu råkar ju slöjstjärtar vara extra utsatta.
            Tycker man ska sluta se fiskar och djur över lag som en dekoration eller accossear och ist inse att djur har behov även de.

            Jag tycker det är ganska viktigt att upplysa människor om att det inte är okej att göra så här.
            Detta är ju en självklarhet för de flesta av oss här på zoopet men det finns många som inte har en susning om att sådant här är fel.

            Tänker framför allt på den här festen på stureplan eller var det var där de serverade drinkar med guldfiskar i och använde sig av andra levande djur för nöjes skull. Det är skrämmande att det kan hända i ett så pass djurvänligt land som ändå Sverige är.
            12L 12L 24L 24L 24L 24L
            38L 54L 54L 63L 450L

            Kommentar

            • Platydoras costatus
              • March 2008
              • 44

              #7
              jag mailade till ansvarig för sidan, fick svaret att hon insåg att det var dumt av henne att skriva så och att hon skulle plocka bort det.
              Conny

              Kommentar

              • Nina82
                • January 2008
                • 6610

                #8
                Ursprungligen postat av Platydoras costatus
                jag mailade till ansvarig för sidan, fick svaret att hon insåg att det var dumt av henne att skriva så och att hon skulle plocka bort det.
                Conny
                Dagens gärning!!

                Bra gjort
                12L 12L 24L 24L 24L 24L
                38L 54L 54L 63L 450L

                Kommentar

                • JojjeN
                  • June 2008
                  • 3567

                  #9
                  Ja, nu är det faktiskt borta!
                  Tillbaks efter paus.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...