Det här med akvarium är farligt!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Maraschino
    • September 2008
    • 178

    Det här med akvarium är farligt!

    Hmmm, från att ha haft en liten skål på 17L har vi numera ett hörnkar på 350L och är jättenöjda med det!
    Hade dock köpt en grej som vi inte ville ha i karet när vi inredde det så sambon skulle lämna tillbaka den. Då visar det sig att vi hade missat att öppetköp bara gällde i 8dagar... Sambon stog då med ett tillgodo kvitto på 300:- och vi skulle inte ha något där just då. Han ringer mig och frågar om äldsta killen ska ha ett akvarium i sitt rum, han har då hittat ett 112L för 800:- med alla grejer till och två års garanti!
    Eftersom vi bara behövde slänga ut 500:- + tillgodokvittot så tyckte jag han kunde köpa det, så imorron kommer han hem med nästa akvarium som ska fixas till! Äldsta sonen vet inte om det så han får en överraskning!

    Så från 17L till 462L sammanlagt under någon vecka, var ska det sluta!!
  • Wickberg
    • October 2007
    • 76

    #2
    Hehe, jäklar det var en snabb ökning ;-)

    Kommentar

    • Katharina
      • December 2006
      • 4045

      #3
      Ha ha... Ja välkommen in i akvarieträsket.. Börjar du med räkor sen så blir det ännu värre... Då blir det raskt en massa småkar överallt...
      Ha dé bäst... Tina

      Kommentar

      • JojjeN
        • June 2008
        • 3567

        #4
        Ursprungligen postat av Katharina
        Ha ha... Ja välkommen in i akvarieträsket.. Börjar du med räkor sen så blir det ännu värre... Då blir det raskt en massa småkar överallt...
        haha, nu skrämmer du ju mig! Jag som just suttit här och bestämt mig för körsbärsräkor i mitt kommande asien!
        Tillbaks efter paus.

        Kommentar

        • Salta Katten
          • March 2008
          • 740

          #5
          Ursprungligen postat av JojjeN
          haha, nu skrämmer du ju mig! Jag som just suttit här och bestämt mig för körsbärsräkor i mitt kommande asien!
          Moahahahaha, snart är du fast! FAST!

          Kommentar

          Arbetssätt...