Tropisk fisk i England

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mamma Mia
    • December 2004
    • 2504

    Tropisk fisk i England

    Always look at the bright side of life
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Patetiskt - ett obekräftat rykte som leder till att folk vänder sig till EU och kräver förbud. Har dom inte viktigare saker att pyssla med
    PFK gillar tyvärr att sprida en massa negativa rykten

    Dock det förtjänas att upprepas - släpp för sjutton inte ute några fiskar (eller andra djur heller för den delen) i naturen om du har tröttnat på dom (även om det i och för sig inte är skadligt för naturen).
    Dels är det djurplågeri (för djuret i sig) och dels ger det förbudsivrarna vatten på kvarn.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Azur
      • March 2003
      • 12946

      #3
      Jag sätter 1£ på att det är en bluff. Läser man vidare ser man att det är fullt med tveksamheter: de bluffar om fiskens storlek och påstår att den "bet sönder håven". Det är dessutom en högtropisk art som knappast klarar sig utomhus ens i sydligaste england så här års (än mindre äter).

      Engelsmännen verkar tycka sånt är kul, i somras var det en bluff med en piraya i themsen, som påstods ha blivit fångad av en mås och sen släppt på en båt.
      Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

      Kommentar

      • danneregner
        • October 2006
        • 1347

        #4
        Ursprungligen postat av Azur

        Engelsmännen verkar tycka sånt är kul, i somras var det en bluff med en piraya i themsen, som påstods ha blivit fångad av en mås och sen släppt på en båt.
        hahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahaha
        Diskus

        Kommentar

        Arbetssätt...