Akvarieaffär i Helsingborg eller Malmö

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • FiaLotta
    • August 2009
    • 219

    #16
    söker man på hitta så får man upp ett resultat i åstorp som heter fisk & reptil mm.
    jag har försökt att ringa dit två gånger utan resultat. tveksam till att de ff har öppet.
    jag själv visste inte om att vi i åstorp hade ngt.
    både zoo arkaden och arken zoo i ä-holm har hemsidor, dock inte så mycket information om deras produkter.

    Kommentar

    • kimpo
      • December 2006
      • 131

      #17
      Var på både zoo arkaden och arken zoo idag och kollade på slimline men tänkte man kunde gämföra med andra butiker. Men ska spana in Akvarietjänst i Malmö om man åker förbi.
      Kimpo
      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2356968

      Kommentar

      • Nina82
        • January 2008
        • 6610

        #18
        Åstorp har en ganska ny foderbutik på storgatan som heter Selins foder. Hon säljer även akvarietillbehör så gå in där och se ni som bor i trakterna
        12L 12L 24L 24L 24L 24L
        38L 54L 54L 63L 450L

        Kommentar

        • FiaLotta
          • August 2009
          • 219

          #19
          Ursprungligen postat av Nina82
          Åstorp har en ganska ny foderbutik på storgatan som heter Selins foder. Hon säljer även akvarietillbehör så gå in där och se ni som bor i trakterna
          just ja! hur kan jag glömma celins foderbutik, där är jag ju stamkund.
          hon har lite akvarietillbehör. några akvarium. kommer ej ihåg om jag sett bakgrunder där. men hon är duktig på att beställa hem om hon har ngn grossist som hon vet om säljer det.

          Kommentar

          • macke_fisk
            • December 2005
            • 4442

            #20
            Ursprungligen postat av Nina82
            Åstorp har en ganska ny foderbutik på storgatan som heter Selins foder. Hon säljer även akvarietillbehör så gå in där och se ni som bor i trakterna
            jag tycker inte att hon har så mycket grejor. men hon har lite akvarium som är värda att titta på, lite dyra dock men men :P.
            MVH macke_fisk

            Kommentar

            • FiaLotta
              • August 2009
              • 219

              #21
              Ursprungligen postat av macke_fisk
              jag tycker inte att hon har så mycket grejor. men hon har lite akvarium som är värda att titta på, lite dyra dock men men :P.
              dom jag har tittat på har ändå vart billigare än vad jag sett på ex. familia.

              Kommentar

              • Ullisbaby
                • September 2009
                • 92

                #22
                Ursprungligen postat av kimpo
                Är ute efter billig Back to nature slimline. Så ja söker hemsidor till butiker runt Ängelholm Helsingborg Malmö.
                Fiske & Fiskar i malmö nån som vet om dom har nån hemsida och vilken isåfall.
                Oscar Cederqvist du sa att det fans en i Åstorp hur är utbudet där och fins det någon hemsida ?
                Fiske &Fiskar i Malmö har adress: http://www.fiskefiskar.se/
                dem sålde ut hela sin akvarieavdelning för 50% för en tid sedan (kanske fortfarande håller på) för dem skulle renovera.

                Du kan ju ringa dem och höra.

                2 Diskus "Brilliant Turquoise", 2 Diskus "Snake skin red", 1 st L046, 3 st L134, 1 L183, 1 st L333, 11 st Kardinaltetra, 3 st Amanoräkor

                Kommentar

                Arbetssätt...