Akvariegrossist nära Göteborg?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PlatyYngel
    • January 2006
    • 1105

    Akvariegrossist nära Göteborg?

    Finns det?

    Isf vart/ namn/ erfarenheter?

    / Marcus
    / Marcus
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Imazo ligger i Vara, inte så himla långt ifrån Göteborg, beror lite på hur man räknar, men där kan inte privatpersoner handla.
    Kolla med Åleds utanför Halmstad, Tropen och Herkules och de övriga affärerna i Göteborg så kan de säkert ta hem fisken du vill ha.
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • PlatyYngel
      • January 2006
      • 1105

      #3
      Tack för svaret. Men det är inte det att jag vill köpa fisk som är den största anledningen till att jag vill till en grossist. Det är känslan att gå där mellan alla höga rader av akvarium som surrar och bubblar. Luften som får kläderna att klibba fast och tvingar en att gå ut för att orka andas...

      Det är bara känslan och storheten att kunna gå där som jag skulle vilja uppleva igen.

      (Och hur urflippat lät inte det *asg )
      / Marcus

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        #4
        Oki, då fattar jag.
        Jovisst är det en viss känsla och gå bland flera 1000 akvarium och spana in bland godbitarna och se vad som finns men man aldrig ser i affärerna.
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • fredd
          • February 2007
          • 3360

          #5
          åleds har en väldans massa akvarium iaf. Kika på deras hemsida.
          www.frfoto.tk

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #6
            Nästa alla grossister tillåter inte att privatpersoner går runt i anläggningen. Det är trots allt en arbetsplats för många personer.
            Några fiskgrossister tar emot gruppbesök av föreningar - så kolla med din akvarieförening.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            Arbetssätt...