Fisk expo?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Linnea1987
    • February 2014
    • 3

    Fisk expo?

    Hej.
    Jag är relativt ny i akvaristik hobbyn och vet inte om jag ens kan skriva denna fråga här. Men om den är på fel ställe, hjälp mig gärna hitta rätt.

    Nu till min fråga.
    Jag är nyfiken på när och var alla dessa fisk expon är, eller vad det nu kallas.
    Vet att det var något om Guppy´s nu förra veckan. Men vart dessa stora engagemang håller hus vet jag ej.
    Någon vänlig själ som kan hjälpa mig i rätt riktning?
    Mvh nybliven fiskälskare.
  • ettfettbranamn
    • December 2010
    • 3424

    #2
    Gå med i din lokala förening.. Det brukar även dyka upp trådar om auktioner, föredrag och andra aktiviteter på zoopet och andra forum..

    Just expon, mässor osv är rätt ovanligt..
    Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

    Normaliseringsprocessen..
    (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Det enklaste är faktiskt att titta i kalendern på Zoopets första sida för där finns de flesta evenemang med. De som finns med är helt enkelt alla som arrangörerna har mailat mig och sagt att de vill att deras arrangemang kommer med - detta gör de allra flesta.
      Sedan som ettfettbranman skriver så är det mycket ovanligt med utställningar etc. i Sverige
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Linnea1987
        • February 2014
        • 3

        #4
        Okej tack!
        Men hur vet jag vad som är min lokala förening då?
        Bor i Trollhättan.

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #5
          I TRollhättan finns nog ingen - men i Uddevalla http://morgansfiskochfoder.se/akvarieforeningen/
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          Arbetssätt...