Us akvaristik.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ryskbompa
    • August 2012
    • 930

    Us akvaristik.

    Brukar ni pejja med paypla när ni handlar från US akvaristik i tyskland?

    Tog direktbetalning och såg att jag skulle sätta in pengar på nå konto. kändes lite sådär, kan ju bli fel tänkte jag.

    hur gör ni?


    hojhojhoj
  • åheim
    • April 2006
    • 13131

    #2
    Ja det är ju alltid lite sisådär när man betalar nåt innan man fått grejerna.... Jag tar alltid faktura med undantag från guldfisken.se, som jag har fullt förtroende för.
    Viva Leo Buscaglia

    Kommentar

    • simpson
      • July 2012
      • 666

      #3
      Ursprungligen postat av åheim
      Ja det är ju alltid lite sisådär när man betalar nåt innan man fått grejerna.... Jag tar alltid faktura med undantag från guldfisken.se, som jag har fullt förtroende för.
      Sen brukar väldigt få utländska butiker sälja per faktura till nya okända kunder i andra länder... Det är förskott eller direktbetalning med kort som gäller, vill de lura dig kan de.

      Kommentar

      • åheim
        • April 2006
        • 13131

        #4
        Alltså ett skäl gott som något att hålla sig till den svenska marknaden!
        Viva Leo Buscaglia

        Kommentar

        • Ryskbompa
          • August 2012
          • 930

          #5
          Vart hittar man kompletta co2 system i sverige?

          Kommentar

          • Sleaper

            • September 2008
            • 2894

            #6
            Har handlat flera gånger från US genom överföring av pengar. Inga problem. Har inte hört att någon annan heller haft några dåliga erfarenheter med köp därifrån.
            I Sverige finns ju tyvärr inget alt. som är i närheten, när det gäller produkter eller pris.

            Kommentar

            • Kaffebarn
              • September 2013
              • 101

              #7
              Jag betalade med paypal när jag beställde därifrån, har alltid trott att paypal var krångligare än vad det var. Det är jättesmidigt och enkelt

              skickat från min bakelittelefon med tapatalk 4

              Kommentar

              • ecco
                • November 2010
                • 500

                #8
                Fördelen med Paypal är att du kan få pengarna tillbaka om inget dyker upp.
                Är en av dom saker du betalar dom extra % för.
                Har själv blivit tvungen att använda den servicen själ några gånger.
                Som jag uppfattade det hela så stänger Paypal alla fortsatta transaktioner med det konto som du fått problem med.
                Så det gör ju att dom vill klara upp det hela snabbare.. speciellt om det är en stor butik...
                Sambons blogg om våra akvarium.
                http://mizan3.bloggsida.se/
                Senast uppdaterad bloggen avslutad pga problem med sidan

                Kommentar

                Arbetssätt...