Affärer i Halmstad

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Dr.Dork
    • December 2012
    • 263

    Affärer i Halmstad

    Det är så att jag ska till Halmstad, nästa vecka, och hälsa på kära mormor. Skulle gärna vilja kolla i lite akvarieaffärer!

    Åleds känner jag ju till, har dock aldrig varit där. Det ligger bara en bit bort (hon bor vid Tylösand). Så blir liten bit att åka...

    Vad finns det för andra affärer i Halmstad, värda att besöka?
  • Bint
    • February 2013
    • 10

    #2
    Arken Zoo på Stenalyckan (Eurostop). Och då är det ju bara ca 10-15 min extra bilresa till Åleds sedan

    Kommentar

    • Rambo
      • February 2004
      • 672

      #3
      Åleds är den klart bästa när det gäller fisk. Arkens på stenalyckan har en del men inget som inte Åleds har i fisk väg. Sen finns det en butik med gamla anor på viktoriagatan som jag inte kommer ihåg namnet, den var bra förr iaf men det är några år sedan jag var där senast. Sen ligger det nog fortfarande en liten butik i söndrum och en vid enslövsvägen men det är ännu längre sedan jag var i dom och de var inget att ha.
      Mitt tips: åk via viktoriagatan och stenalyckan påvägen eller om du har nått annat ärende i närheten av dem men spara pengarna och det mesta av tiden till Åleds.
      575l Åleds
      80l JAD
      Tiffany - perser/norskskogskatt
      Lizton - renrasig Bengal

      Kommentar

      • Dr.Dork
        • December 2012
        • 263

        #4
        Sv: Affärer i Halmstad

        Idag tog vi en sväng, men pga olika orsaker var vi tvungena att va tillbaka vid 15, och då var Åled stängt...

        Så vi besökte bara Arken zoo, och Zoo grizzly, båda vid eurostop. Måste säga att jag var lite besviken på deras fiskar...

        Zoo grizzly hade fina fräscha akvarier, men ingen ytcirkulation och mycket döda fiskar. Arken zoo's akvarier var algiga och fanns några kar där alla fiskar hade vita prick. Annars var det trevliga besök!

        Kommentar

        Arbetssätt...