Bärhjälp önskas

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • backtoheaven
    • June 2011
    • 11

    Bärhjälp önskas

    Hej alla!
    Jag kommer troligen att köpa ett 540 liters ramakvarium i morgon (14/10) kväll och då jag själv har en dålig rygg kan jag inte lyfta något tyngre än 3-4 kg. Vi kan få in det i bilen hos säljaren men väl hemma (troligen runt 19-20 snåret) kommer jag att behöva hjälp av någon stark man som är säker på foten och stadig på handen (vill INTE ha någon repa på glaset). Akvariet ska upp två trappor till min lägenhet. Ersättning utgår, vet inte vad som är skäligt, det ska väl inte ta mer än 15-20 min eller så? En hundring kanske? Jag bor på Vallhornsg. 24 i Rågsved, Stockholm. Tel.0737012968
    Mvh
    Ronny
  • ettfettbranamn
    • December 2010
    • 3424

    #2
    tror inte att en hundring kommer att hjälpa dig i det här projektet.. jag menar inte detta på ett drygt sätt men samariter på en dags varsel är nog att överskatta den här världen..

    en flyttfirma tar 1500 spänn bara för att köra ut (debiterar alltid hel timme) och såvida du inte hittar 2 riktigt jävla välbyggda 10åringar tror jag inte att en hundring motiverar någon att (åka?) till rågsved och kånka ett kar..

    jag hoppas verkligen att du hittar någon som kan hjälpa dig men antal visningar kontra antal svar fick mig att gå in i tråden och skriva som det är.. :/
    Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

    Normaliseringsprocessen..
    (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

    Kommentar

    Arbetssätt...