Vettiga akvariebutiker i värmland

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sajgoo
    • April 2010
    • 18

    Vettiga akvariebutiker i värmland

    Någon som har en aning om det finns någon vettig butik i värmlands län, förutom Parva Zoo i Karlstad? I Arvika är det helt dödfött med både utbud och kunskap hos personalen, samma i Töcksfors/Charlottenbergs köpcenter :/
  • Bygert
    • March 2010
    • 2169

    #2
    Tja, det finns ju några till. Pets i Skåre känns som en bra början, den ligger på Ilanda industriområde och syns från 62:an. När det gäller storlek och bredd så är det väl den som kan konkurrera med Parva.

    Sen finns Arken på Bergvik, innanför Biltema. Det är väl typ neontetra och hundmatköret.

    Amazon akvarium finns ute på Zakrisdal, kan vara port Z 44, står en skylt nånstans och sen skall du in i ett hörn och gå i en lång korridor. Numera mest saltvatten men brukar finns lite annat också, ofta då större firrar.

    Karlstads akvariebutik har jag inte kollat på länge men jag tror han är igång än. I så fall på Ulvsbygatan 9. Det är en ren akvariebutik.

    På Hammarö finns akvarieinteriör som jag tror börjat sälja mer butiksmässigt. Jag vet dock inte så mycket om saken.

    Och sen för all del, jag har en del pryttlar hemma och säljer en del på mässor och kan ta hem diverse. Dock är det inte direkt så att jag är intresserad av att sälja fem neontetror, det är lite mer udda saker jag ägnar mig åt.
    Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare

    Kommentar

    • sajgoo
      • April 2010
      • 18

      #3
      okej, får kika runt lite nästa gång jag orkar pallra mig till 054 trakterna då, tackar

      Kommentar

      Arbetssätt...