Livrädd för läckage

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • karrokaja
    • March 2006
    • 5388

    #31
    Ursprungligen postat av Nubi
    Karro, har du inte hört "kondomen gick sönder och 9 månader senare fick vi dig lille vän"
    Ja men 9 månader!! det betyder ju att akvariet kommer springa läck om 9 månader.... då hinner han ju förbereda sej.
    Jobbigt bara om du måste dras med foglossning en längre tid
    Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
    kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
    Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
    I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

    Kommentar

    • Karin_95
      • May 2009
      • 85

      #32
      du glömmer allt när du har akvariet jag lovar och de kommer inte att läcka de är otroligt kul med akvarie ! när jag var liten ville jag alldrig ha ett för jag trodde de var tråkigt men när jag fick en guldfiskskål när jag fylde tio så glömmde jag de totalt sedan skaffade jag mig ett ricktigt akvarie och de var ännuroligare! alla fiskar har personligheter, de är som att starta ett litet sammhälle

      Kommentar

      • eriahl
        • April 2004
        • 5681

        #33
        Foglossning. Äkta humor som ger minst ett leende på läpparna
        "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

        Kommentar

        • Sophia_
          • January 2009
          • 454

          #34
          Har varit med om en diskmaskin som sprang läck. Bara några år gammalt men en slang hade torkat och spruckit. Det var vatten ÖVERALLT! Ändå tror jag mitt 30literkar skulle ställa till med mer vatten än det där var... Att oroa sig tillhör livet! :P
          www.devons.se

          Kommentar

          • karrokaja
            • March 2006
            • 5388

            #35
            men tror att man oftare drabbas av diskmaskins lekage än akvarieläkage, speciellt om akvariet är nytt.
            Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
            kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
            Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
            I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

            Kommentar

            • Christoffer_G
              • September 2009
              • 371

              #36
              Nu tycker ja att vi inte ska snacka mer om läckage hehe:P

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                #37
                Brukar säga så här, fast tänk akvarium..

                "små barn-små bekymmer , stora barn-stora bekymmer" men sen är ju allting relativt...
                Senast redigerad av PiaJo; 10 January 2010, 15:13.
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Christoffer_G
                  • September 2009
                  • 371

                  #38
                  Ursprungligen postat av PiaJo
                  Brukar säga så här, fast tänk akvarium..

                  "små barn-små beskymmer , stora barn-stora beskymmer" men sen är ju allting relativt...
                  Blir ett 200 liters och det är ju lagom=)

                  Kommentar

                  Arbetssätt...