Göteborgs akvarieförening?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • oscar_andersson
    • August 2005
    • 123

    Göteborgs akvarieförening?

    Hej alla,

    Har varit inne på Gaf:s hemsida och försökt få tag på någon medlem för att själv kunna gå med men inte fått något svar, är det någon här på zoopet som vet hur man skall gå tillväga för att komma med där? Finns föreningen kvar ens?

    Mvh Oscar
    "Rimma på silver"
  • kaj.p
    • June 2002
    • 2952

    #2
    Jojomensan den finns i kör en del ihop med Göteborgs ciklidgrupp så kolla även www.gcg.se Dock har inget höstprogram presenterats ännu.
    Nordiska Diskus Sällskapet
    Hallandsakvaristerna
    BAK Gcg Maf NCS

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Som Kaj skriver så har de de flesta av sina möten gemensamt med Göteborgs Ciklidgrupp - dock så brukar väl ingen av dom direkt ligga i fösrta ledet när det gäller nätuppdateringar. Jag skulle tro att första mötet blir i september och då brukar programmet ligga med här på Zoopet.

      Tidigare var jag med i bägge föreningarna men numera bara i GCG - lite onödigt att var med i bägge när de har mötena ihop.

      Annars får du väl passa på att komma på Zoopetklubbvästs kräftskiva i Augusti - nu när det är inte är något augustimöte
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • oscar_andersson
        • August 2005
        • 123

        #4
        ok tack för svaren ska kolla runt efter info ang kräftskivan, har ni föresten kräftor till den? jag jobbar ju på en trålare som fiskar bland annat just kräftor

        mvh oscar
        "Rimma på silver"

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #5
          Ursprungligen postat av oscar_andersson
          ok tack för svaren ska kolla runt efter info ang kräftskivan, har ni föresten kräftor till den? jag jobbar ju på en trålare som fiskar bland annat just kräftor

          mvh oscar
          Info om kräftskivan finns i denna tråd http://www.zoopet.com/forum/showthre...66441&page=349

          Jag själv och flera andra brukar köpa havskräftor så det skulle säkert bli en del anmälningar om du kunde fixa fram sådana till en hyfsad peng och så slipper man dessutom besväret med att beställa dom.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          Arbetssätt...